Rozdział 3

1.5K 73 136
                                    

Otworzywszy oczy zobaczyłem ciemność. Nie miałem pojęcia gdzie się znajdowałem. Ostatnie co pamiętałem to moja matka obcałowywująca i biorąca mojego penisa w całości. Usłyszałem sygnał karetki i... straciłem przytomność. Teraz przed oczami miałem tylko ciemność. Spróbowałem się poruszyć, natychmiastowo usłyszałem krzyk mojej matki.
-Pani doktor!!! On sie ruszył!!-krzyknęła uradowana matka. Chciałem spróbować coś powiedzieć jednak gdy otworzyłem buzie poczułem w ustach nieprzyjemny smak materiału. Przypominał trochę sperme, a przynajmniej tak sobie wyobrażam jej smak, bo nigdy jeszcze tego nie robiłem. Z moich ust wydobył się jedynie cichy jęk i poczułem rękę mojej matki gladzaca mnie czule po policzku.
-Witaj Marcel-ulyszalem męski głos, po chwili oślepiło mnie jasne światło. Ujrzałem dość tęgą i zarośniętą twarz zapewne lekarza.-Wiem, że nie możesz mówić, ale spokojnie to tylko bandaż-powiedzial patrząc mi w oczy. -Pamiętasz co sie stało? Jeśli tak, mrugnij.-mrugnąłem porozumiewawczo.-Dobrze, a więc w związku z twoim pobiciem... twój członek ucierpiał...-zaczął niepewnie lekarz, a z boku słyszałem głośny oddech mojej matki.-Niestety konieczna będzie amputacja członka.-powiedział lekarz a ja usłyszałem jak jakieś krzesełko przewraca się na ziemie.
-A-ALE JAK TO? NIE MOŻECIE MU UCIĄĆ PENISA!-krzyknęła moja matka.
-Proszę o spokój.., niech pani da mi...-spróbował powiedzieć coś lekarz jednak przerwał mu kolejny krzyk mojej rodzicielki.
-JAK MAM BYC SPOKOJNA JAK CHCECIE UCIĄĆ MOJEMU SYNKOWI PENISA?!-krzyczała. Ich kłótnia trwała jeszcze kilka minut, dopóki do sali nie weszła jakaś dziewczyna.
-Zostanę dawcom.-powiedziała blondynka z tego co zdążyłem dostrzec.
-Słucham?-moja rodzicielka spojrzała na nia dziwnie.
-Oddam mu swojego penisa.-odpowiedziała, a na twarzach wszystkich obecnych w sali wymalował się szok...

*****************

EDIT: wow serio dostałam się na tik toka...? wybudziliscie mnie z dwuletniego snu zimowego, żal.
postaram się napisać następny rozdział ale nie wiem czy jeszcze umiem🤪

reveal autorki na tik toku: tytanowalipa
XDXDDX

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 12, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Penis zamiast Oczu. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz