Sanırımburası bir uzay gemisinin içi. Hızlı olmalıyım. Neden hızlı olmalıyım?
Koşarken bunları düşünüyordum. Koştukça kapılar yana açılıyor açıldıkça her şey daha da tuhaflaşıyordu. Her odanın bir amacı var gibiydi bazı odalar geçtiğim odaların tam tersiydi konumundaydı bazıları ise alakasız şekilde garipti. Sadece neden sorusu aklımdan çıkmıyordu. Birini aradığımı biliyorum, ama kim?
Koşarken sağdaki panoda Richard Feynman'ın çalışmlarını gördüm. Sanırım onun çalışma odası bu en azından öyle düşünüyorum. Çok güzel gotik tarza şamdanlar, mumlar ve bir de masa var. O koşuşturmada birkaç dakika göz gezdirdim. Panodaki çalışmaları bitmemiş bir çalışmanın eseriydi. Ne üzerinde çalışıyordu acaba? Vakit yok koşmam gerek.
Koşarken bir bilim insanını daha gördüm ama durmadım bu sefer.
Koridorun sonundaki odada iki kişi vardı. Almanca konuşuyorlar. Beni görmediler neyse ki. Bilgisayarlarda da garip kelimeler var. Burada ne yapıyorlar ki! Sanırım konuşan kadını tanıyorum almanca çeviri yapan o.
O sırada bir odaya girdim çünkü arkada bir mürebbiye olduğunu düşündüğüm siyah elbiseli korkunç bir kadın var. Elinde de siyah bir sopa. Öldürmek için mi? Beni kovalayan o demek ki. İçgüdülerime güvenmem gerek. Niye bu kadar önemliyim ki. Önemli bir şey mi var bende? Her oda insanı çıldırtacak kadar garipleşiyor. Saklandığım yerden çıkıp koşarken bitkiler, eski tarzda çalışma odaları, her şeyin ters döndüğü tavanın yerde olduğu ama yere düşmediği bir oda ve buna benzer odalar gördüm. Sadece uzayın ve yıldızların manzarası aynı.
Saklanmak için son bir odaya girdim. Çizgi filme benzer bir odada bir bölmeye saklandım. Sanırım beni buldu.
7e56r121y17n
Zaman yolcusu etkisizleştirildi. Numuneler güvende.
Yıldız tarihi 96074.18