capitolul 2

197 13 5
                                    

Go He Ra p.o.v.

  Mă ridic din pat și mă îndrept spre baie . Când am trecut pe lângă oglindă am rămas deadreptul șocată .... Burta mea a crescut ... Am rămas însărcinată cu un idol ...

- Un idol vampir ... Ce mă fac acum ?! * spun speriată * Yoongi ... Am nevoie de tine ... * încep să plâng * Yoongi.... Îmi e frică...

Dintr-o dată îmi vine să vomit așa că fug la baie . Dau totul afară apoi îmi spăl fața ca să îmi mai revin . Îmi fac rutina , mă schimb și îmi fac o omletă .

Mănânc și ies din casă . Încui ușa și mă întorc însă rămân surprinsă . Yoongi era în fața mea îmbrăcat la 4 ace  . Lacrimile îmi alunec pe obraji și mă prăbușesc pe jos .

Yoongi fuge la mine și mă trage în brațele lui . Îmi sărută fruntea .

Yoongi : - Liniștește-te... Sunt aici ....
- Yoongi... Nu pleca ...
Yoongi : - Cum să plec ? Am fost prins de Bang PD și....
- Nu mă urăști ?
Yoongi : - Niciodată iubire ... * îmi sărută gâtul și eu scap un geamăt * Baby ? Vrei să afli dacă e fată sau băiat ?
- Da !

Yoongi se ridică și mă ia de mână . Zâmbesc și mă ridic . Câteva minute mai târziu intrăm în spital ținându-ne de mână . Yoongi zâmbea și părea chiar foarte emoționat .

Ne așezâm pe scaune și la scurt timp suntem chemați înăuntru . Cu sufletul la gură așteptăm amândoi să aflăm ce vom avea .

Doctorița : - Felicitări ! E băiat !
- Oh ..
Yoongi : - * chicotește * Se pare că cineva a vrut o fetiță . Stai liniștită iubire ! Poate al doilea copilaș va fi o fetiță .

  Roșesc și zâmbesc . Îi mulțumesc și eu cu Yoongi ne întoarcem acasă . Când ajungem ne ducem în dormitor și ne întindem în pat . Își pune mâna pe burtica mea și o lacrimă îi curge pe obraz .

- Yoongi ? De ce plângi ?
Yoongi : - De bucurie că pot fi alături de tine ! Te iubesc mult !
- Și eu !

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 14, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

vampirulWhere stories live. Discover now