Capitolul 1 : Vecinii mei sunt BTS

478 27 2
                                    


( Go He Ra )

    Dupa o zi incarcata si obositoare la scoala  m-am retras la casuta  mea racoroasa si intunecoasa . Mda .. Sunnt certata cu caldura si lumina . Colegii mei ma credeau la inceput un vampir insa as fi vrut eu ....Insa sirul gandurilor mi-a fost intrerupt de catre Suga .

Suga : - Se pare ca suntem vecini .Stau chiar im fata apartamentului tau . 

- Oh ... Intrati . 

Jin : - E destul de racoare si intuneric ....

JK : - E perfect !

- Nu sunt un vampir . * razand * 

RM : - De ce spui asta ?

- Majoritatea cred ca sunt un vampir :)) In fine . Simtiti-va ca acasa pana pregatesc masa . 

Jin : - Vrei sa te ajut ?

- Nu , mersi .

   Ma duc la bucatarie si dau drumul la muzica de pe telefon , iar apoi incep sa pregatesc masa . In doar cateva minutele masa a fost pregatita asa ca i-am chemat pe baieti . 

  S-au asezat la masa si au inceput sa manance . Apoi dintr-o data s-au oprit si s-au uitat unii la altii . Oare are gust rau ? Toata lumea ma lauda pentru gustul mancarii si s-ar putea ca lor , fix lor sa nu le placa ?

 - Oh ...

Suga : Delicios !

- Eh ?

Jin : - Mancarea ta e foarte buna . 

RM : - Tu ai gatit ?

- Da . 

JK : - Foarte bun . 

- Mersi .... 

   Baietii au plecat insa Suga a mai ramas . Ne-am asezat la mine in pat si ne-am pus sa ne uitam la un film pe tableta . 

Suga : - Si parintii tai unde sunt ?

- Au ramas in Romania . 

Suga : - Oh ...E frumos acolo ? 

- Da ... Mai ales natura . Daca vrei voi avea curand vacanta si ma voi intoarce acolo pentru o saptamana ... Poti veni impreuna cu baietii . 

Suga : - Abea astept . 

- Iti este frig ?

Suga : - Nu . Dar totusi de ce este asa frig si intuneric la tine in casa ? 

- Am niste probleme de sanatate . 

Suga : - Inteleg ... 

- Oh ... Filmul e plictisitor ...

Suga : - Nu te sperie ?

- Asta ar fi trebuit sa fie comedie ...

Suga : - Atunci sa cautam altul .

- Ok .... 

( Suga )

   I-am sugerat sa schimbam filmul si ea a fost de acord . Insa nu a apucat nici sa inchida filmul ca a si adormit . Am oprit sonorul de la tableta si i-am dat telefonul pe silentios , iar apoi am intins-o frumos pe pat . 

- As vrea sa te gust ....

 M-am uitat prin tableta si am aflat ca ma uit de geaba . Nu inteleg o iota din ce scrie aici ... Va trebui sa iau lecti . 

  Ma duc sa ma incalt , iar dupa ce imi iau geaca plec la mine la apartament . 

vampirulWhere stories live. Discover now