1.Bölüm İlk tanışma

21 1 0
                                    

Hilal 'den
Sabah sıcacık yatağımdan kalkıp banyonun yolunu almaya başladım saat 8:30 hemen yüzümü nıvea nın yüz yıkama köpüğü ile yüzümü güzelce yıkadım bügün benim için güzel ve biraz da kötü bir gün idi. Annem beni güzelim okuldan alıp Feride ablanın okuluna verdi beni daha iyi okutmak için elinden geleni yapıyordu bende annemin yüzünü kara çıkartmayacağım o yüzden kendime bir söz verdim. Kötü olan ise arkadaşlarım la aynı okulda olmayacağım için ne kadar kötü bir şey değil mi? Sizcede öyle değil mi? düşün seninize en yakın arkadaşlarınızdan ayrılıyorsunuz çok üzücü. Odama gidip okul formalarımı çıkartıp giydim Allahtan okul kıyafetlerimiz güzel di. Mutfağa gittim annem çok güzel bir kahvaltı hazırlamıştı küçük kardeşim kumsal sofranın baş ucuna geçmiş kahvaltı yapıyordu onun öylece yanacaklarını ısırasın geliyordu bende kendimi tutamayıp onun yanacaklarını ısırdım dişlerimin izi çıktı yanağına sonra şöyle dedi " of abla ya Bebek miyim ? Ben 13 yaşındayım 13 bana bebekmişim gibi davranma lütfen" bende " Bak bak büyümüşte ablasına akıl veriyor." Annem konuştuklarımıza güldü...
Kahvaltımızı güzel bir şekilde bitirip okullarımıza gittik kardeşim servisine bindi bende yürüyerek okula gittim. açıkçası biraz heyecanlı idim biraz bile değil baya :)

Okula geldim sonunda...
Okula bir girişim var herkes bana bakıyor sanki ilk defa insan görmüşler tabii tek başıma girdiğim için sapsız bir şekilde kaldım ortada... Yanıma bir kız gelmişti çok güzel saçları ve çok güzel bir yüzü vardı. "Merhaba ben ECEM sen galiba yeni geldin?
"Bende HİLAL memnun oldum ecem. Evet yeni geldim" sonra bir anda araba sesi geldi egzozu bütün okulu inletiyordu sonra arabadan inen 2 tane yakışıklı çocuk indi galiba bunlar okulun en havalı,egolu ve yakışıklı erkekleriydi ama beni hiç ilgilendirmiyordu benden uzak Allah'a yakın olsunlardı hele hele o en başta ki okul formasının üzerine deri ceket kıravatı ise tam bağlanılmamıştı serseri gibiydi ama bunlar zengin serseri olanlardan. Yanımızdan geçtiler bana ve eceme baktılar sonra yanlarına bir kız geldi böyle yeşil gözlü yılışık bir tipli kız başta ki çocuğun boynuna atladı... Bir süre sesiz kaldıktan sonra eceme söyle dedim "bunlar kim? "Onlar okulun en havalı tayfası şu başta ki çocuk varya heh işte Barış bu okulu annesi yaptırdı onun yanındaki sarışın mavi gözlü ise Serkan Barış'ın en yakın arkadaşı hatta onu kardeşi gibi görüyor." "Peki şu kız Barış'ın üstüne atlaya kız." Suratını büzerek "he o mu hayel barışa aşık ama Barış bunu bilmiyor bilse bile sevmez zaten.""neden ?sevmez güzel kız." "Güzele güzelde Barış'ın tipi bir kız değil." "Hıım" sonra zil çalınca herkes sınıflarına gitti ben yeni geldiğim için bilmiyordum koridorda müdürün odasını ararken birine çarptım çarpan kişi ise Barış.. "Önüne baksana kızım." "Ben önüme bakıyorum bu 1 banada kızım deme bu 2." Bana tip tip baktıktan sonra karşıdan Feride abla geldi beni görünce sarıldı "Hilal hoş geldin okulumuza ." Hoş buldum dememe fırsat vermeyen barış "Bu kız yeni mi geldi?" "Evet Barışçım bi sorun mu oldu aranızda?" Yo sadece doğru düzgün yürüyemiyordu bende uyardım." "Neyse Barış sen sınıfına geç öğretmeniniz geldi." Giderken bana göz kırpmıştı ne kadar ukala ne kadar da şımarığın tekiydi gözlerini koparasın gelmişti. Feride abla bana okulu gezdiriyordu sonra beni sınıfıma götürdü.....

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin