3. Bölüm

16 1 0
                                    

Son dersteydik hepimiz sıkılmışcasına dersi dinliyorduk ve sonunda zil çalmıştı içinden "'oh be"  diyip çantamı topladım hemen kendimi okulun bahçesine attım. Tertemiz havayı solukladım ve yüzümde küçük bir tebessüm oldu. Çünkü okul çıkışı arkadaşlarımla bizim kafeye gidecektik. Hemen hızlı bir şekilde kafeye geldim. Annem çok güzel bir pasta yapmıştı. Biran önce yemek için sabırsızlanıyordum. Ve tam yiyecekken annem geldi. "Ne yapiyosun hilal. Şimdi sakin bir şekilde bırak o bıçağı elinden." Ne oluyo ya diyemeden hemen bıraktım bıçağı tezgahın üstüne. Ama annemden çok korktum resmen kadının içinden FBI çıktı. Sonra benim canım kankilerim gelmişti arkasında biricik kardeşim kumsal onunda servisi bırakmıştı. Koşa koşa gidip eylül ve kerem'e sarıldım canım kanalarım sizleri çok özlemiştim. Eylül eb sonunda dayanamayıp " Ya tamam kızım sanki gurbetten gelmişiz de yıllardır görüşmüyoruz gibi davranma lütfen." Dedikten sonra yüzümde bir gülümse oldu. Evet biraz abartmış olabilirim ama ne yapayım " siz biliyormusunuz 8 saat bana bir yılmış gibi geldiğini." Kerem "Anlat bakalım neler oldu bugün okulda?" " Siz geçin terasa ben size güzel bir çay getiriyim. Dedikten sonra eylül ve kerem yukarı çıktılar bende çayları getirip masaya koydum. Kerem " Hadi anlat bakalım." " Hiçsormayın ya neler oldu neler okula gitim feride ablanın katını arıyorum okulu bir girseniz bir büyük bir büyük insan tabi koridorları karıştırır sonra ben barış diye bir çocuğa çarptım bu barışta okulun en havalı en egolu böyel ukala bir şey yakışıklı gibi bişey işte ondan sonra feride abla beni sınıfıma götürdü bu yere kadar iyi hoş sonra bir  baktım barışla aynı sınıftayım başta bir sinirlendim ama sonra yerime geçtim oturdum bu arada bir kızla tanıştım adı ecem bir güzel bir tatlı kız ki hemen yanına oturdum. Zil çaldı işte. Sonra barışın arkadaşları geldi serkan ile hayal bu hayal barışa aşık ama barış bilmiyor bilse ne hayal kalır ne meyal. Ondan sonra bu barış bana tıp tıp bakıyordu bende tabi sinirlendim sataştım işte. Sonra hayal denen kız asabımı bozdu verdim ayarı çıktım sınıftan bi görseniz çıkışımı of of :)). Böyel işte. Kerem elini uzattı "tebrik ederim canım okulun ilk günü insanlara sataşmışsın aferin sana.""Ne yapım kerem kuşum öyle dursamiydim." Eylül "Diye bak kendisi bugün okulda birisi bana tip tip bakıyor diye çocuğu dövecekti şimdi sana böyle diyor."  Keremin yüzü kızarmıştı çünkü eylülü seviyordu hemde çok önü anlamıştım ve konuyu değiştirdim...

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin