Feride abla ile birlikte sınıfın içine girdik sınıfın 11/A idi. Sonra beni sınıfa tanıttı bilin bakalım kimin ile aynı sınıftayım? "Barış" Neyse moral bozmak yok feride abla beni edebiyat hocam ile tanıştırdı çok şirin bir öğretmen çok sevdim kendisini ama dersi hiç sevmem bana çok sıkıcı geliyor bilmiyorum neden ama hiç yapamadim daha çok sayısalcıyım ben. Daha sonra feride abla sınıftan çıktı. Kısık bir ses ile birisi bana sesleniyordu "Hilal,Hilal" sese doğru baktığımda aşağıda tanıştığım ecem idi bi an yüzümde gülümseme oluştu çünkü ecem gerçekten iyi birisine benziyordum ve yanıda boştu hemen yanına oturdum. Sınıfa geldiğimden beri Barış bana tuhaf bir şekilde bakıyordu ve acayip kıllanmıştım anlamadım ki ne bakıyon kardeşim diye ama derste olduğumu unutmamalıydım...
Ve zil çalmıştı. Edebiyat hocası sınıftan çıkar çıkmaz hayal ve serkan geldi. Barışın yanına Barış ise hâlâ bana tuhaf tuhaf bakıyordu ve artık dayanamıyacaktım. Eee sonuçta bende deli bir karadeniz damarı var." Hayırdır kardeşim ne bakıyorsun sabahtan beri anlamadım yani." Diyince ecemin içinden bir gülme sesi duydum acaba yanlış bir şey mi söyledim ama ne yapayım şimdi siz olsanız demezmiydiniz? Hayal "Barış bu varoş gülü kim baksana bizim gibi değil konuşması bile farklı mahalle kadınları olurya heh aynı onlar gibi." Içimden ya sabır diyerek... Hayale doğru yaklaştım "Bak tatlım evet ben bu okula yeni geldim sizin gibi tikide değilim ama şunu bil eğer benim mahalleme yâda bana karışacak olursan seni bu kez laflarımla inkaz etmem bu sefer kendini yerde bulursun ve seni bütün sınıfa değil bütün okula rezil ederim bunuda böyle bil olur mu tatlım." Bu sözleri diyip sınıftan bomba bir şekilde çıktım inşallah kendimi rezil etmemisimdir.
Sınıftan çıkışımla direk kantinin yolunu buldum biraz çikolata yiyip mutlu olmam lazım idi şuan kerem burada olsaydi bana bir sürü çikolata almışdı ama yok :(. Mutsuz bir şekilde çikolatamı yerken ecem geldi yanıma "Kızım sen ne yaptın az önce resmen gelir gelemz sataştın hayallere.""Ne yapım kızım benide bir damarım bir sinirim var ne yapsaydım?. "Haklısın onlar hep öyle ." Dedikten sonra çikolatamın birisini ona verdim "Seninde mutlu olmaya ihtiyacın var al bakalım;))...