2.fejezet
Kapkodva szedem össze a tanszereket, magamra kapok egy farmert és egy fekete garbót, a tükörbe nézve visszanéz rám egy átlagos lány semleges szinű hosszú barna haj, gesztenyebarna szem.Rohanok a lépcsőn lefelé, remélem Aliz nénikém elvisz iskolaba a lépcső aljához érve már éreztem a finom illatokat.
Aliz nénikém 2éves korom óta velem van, azóta az eset óta, hogy a szüleim meghaltak egy repülőbalesetben.Szörnyű tragédia volt több mint száz ember vesztette életét.Aliz néni személyi asszisztens egy nagyon nagy cég vezetőjének.Szóval ritka eset, hogy itthol találom amióta 5éve előléptették, hietetlen erős és kedves nő, köszönettel tartozom neki amiért ő és nem az egyik vidéki nagybátyám fogadott örökbe.Aliz nénikém épp a palacsintát forgatta meg, mikor odaosontam a hátához, átöleltem és beleszippantottam a rövid hajába.
A maga 39 évével gyönyörű nő volt, rövid barna haja van, barnás sárga szeme.Esze éles, humoros.-Jó reggelt Stella!-Jó reggelt!-ülj le, reggelizz meg aztán elviszlek a suliba.
-Hogy aludtál?
-Hát jól, és te?
-Jól, de tudod, hogy most már ideje lenne beszélnünk a továbbtanulásról.Úgy gondolom, hogy 17évesen döntőképesnek és céltudatosnak kellene lenned!Arra gondoltam, hogy mehetnél a jogi képzőre!
-Tudom Aliz néni, Melodival beszéltünk már róla, és majd megfontolom
-Melodie eldöntötte már?
-Igen mindenképpen valamelyik képzőművészetire megy!
-Stella ma valószinüleg nagyon későn jövök haza, kérlek a suli után gyere haza és kapcsold be a riasztót maradj ma kivételesen itthon!Hallottam reggel a híradóban, hogy eltűnt egy fiatal lány pár napja és tegnap találták meg holtan!Nagyon aggódom!
-Rendben!
Beültünk a néném piros Volvójába nagyon imádtuk ezt a kocsit!Kihajtott Aliz nénikém a felhajtón, visszanéztem a házunkra, minden nap ezt teszem ez egy szokásommá vált.Egy szintes, sok ablakos, erkélyes, fehér, szürke ház a modern kinézettel.13 éve költöztünk ide Redmonds-ba átlagos kisváros Seattle-től nem messze.Szeretem ezt a csendet amit a város átöleli.Itt mindenki ismeri egymast!Itt mindenki barátságos és segítő kész.Nehezen szokjuk meg az újat!A városban 2 iskola van, egy katolikus fiúiskola CHS (Chatholic High School) és a mi sulink a Wolf High School (WHS).15 perc után kiszálltam az iskola sarkánál, ahol már várt Melodie barátnőm.
Melodie Hollston vörös hajú, zöld szemű, szeplős nagy dekoltázsú 169cm-es 17éves lány, hozzá képest én 159 centimmel, és vékonyságommal elbújhatok a csinibabák kategóriában.Ma is mint mindig zöldbe jött.Novemberhez képest V alakú kivágásban volt!
-Szia Stell!
-Szia Melodie!
-Megint egy ujabb nap a WHC-ban!Hurrá!
A suli folyosójára érve szembejött velünk Lizzie. Lizzie tipikus kétbalkezes, szemüveges,sötétbarna rövid hajú lány!Most is épp tele van a keze könyvekkel, igazi stréber!
-Szia Lizzie!Mizu?
-Sziasztok képzeljétek -tolta fel éppen a szemüvegét-A tanáriban voltam, mert ugye új szakot akatam felvenni
VOUS LISEZ
Bukott védő és a szellem
FantasyVan egy pont, ahol a kislányból nő lesz. Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz. Egy pont ahol már csak röhögünk mindenen. Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont,ahol erősnek kell lenni, és egy másik ahol elgyengülsz. Egy po...