Hazırlanmıştım . indim ve servisin gelmesini bekledim . Bi 2 dk sonra geldi .bindim ve okula gittim , heyecanlıydım aytekini görücektim ...
Sınıfa ilk ben geldiğim için bekliyordum nerdeyse herkesin gelmesi yarım saati buluyordu . Yavaş yavaş gelmeye başladılar içimde bir his vardı bi şey olucaktı ama iyi bir şey .
Melih gelmişti , sekamlaştık ve yerine geçti ben ise diğer kızların gelmesini bekliyordum . Neyseki 15 dk sonra geldiler toplandık ve konuşmaya başladık .
Aytekinin arkadaşları geldi erdem ve emirhan , öğretmenler masasının yanına geçtiler . Camı izlediğimi gördü emirhan bana seslenerek merak etme ben aytekin gelince sana haber veririm dedi . Ben ise farketmesin diye banane be aytekinden diye geçiştirmiştim . O kadar kızıyordumki kendime oysaki her dakika saniye hatta salise onu düşünüyordum . Rüyalarıma bile giriyordu .💤Emirhan :
Şevval aytekin geldi diye seslenmişti bana . Bi an yerimden fırladım ve üstümü başımı düzeltmeye başladım sınıfa girmişti ona bakıyordum bi an bakmayı kestim ve içimden "" ALLAHIM NOLUR BENİ ŞU PEMBE DİZİ MODUNDAN ÇIKAR YA RABBİM "" dedim ...Bi 5 dk sonra hoca gelmişti ders fen idi sandalyelerimiz bitişik oturuyorduk dikkatimi çekmişti bi şey demedim ve tebessüm ettim oturduk arkamızda melis ile yağmur oturuyordu arkamızı döndük ve konuşmaya başladık hoca defterlerinizi açın ! diye seslendi , yazacağımız yeri akıllı tahtadan belirledi ve yazmaya başladık ders öyle geçti" QRLKDNDBJDNMSLD " zil çaldı herkes yazmayı bıraktı ve tenefüse çıktı ben ise kızların yanına gitmiştim . Taha , yasin , berk ve melih de geldi sohbet etmeye başladık .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzeli Vampir 🍷
VampireBirbirlerinin aşkından kör olan iki genç , Okul kurallarını dikkate almayan ,her şeye rağmen birbirlerini delice seven deli dolu insanlar ... şeyma ♥️aytekin Ş ♥️ A