~ Part 13 ~

1.1K 82 2
                                    

                  MATT SMITH KİMDİR ?

Doğum Adı : Matthew Robert Smith

Doğum        : 28 Ekim 1982 

Smith, Northampton'da doğmuş ve büyümüştür. İkinci derecede kapsamlı bir okul olan Northampton School For Boys' da okumuştur. Profesyonel bir futbol oyuncusu olmak istemiştir, önceden Northampton Town F.C., Nottingham Forest F.C. ve Leicester City F.C. gibi gençlik takımlarında oynamıştır. Ciddi bir bel sakatlığından sonra, drama öğretmeni onu gizlice Twelve Angry Manuyarlamasına onuncu jüri üyesi olarak yazdırmıştır. Oyundaki bölümü aldı, fakat öğretmeninin onu yazdırdığı drama festivaline gitmeyi reddetti. Drama öğretmeni ısrar etti ve sonunda Matt'i Londra'daki National Youthe Theatre'a katılmaya ikna etti.Okulu bitirince, Smith East Anglia Üniversitesi'nde Drama ve Yaratıcı Yazarlık bölümünde okudu.

Matt'in annesinin ismi Lynne Smith,babasının ismi Dave Smith'tir. Matt'in bir ablası vardır ve adı da Laura Jane Smith'tir. Laura'nın kendi dans grubu vardır. Matt Doktor rolüne seçildiğini ilk babasına söylemiştir.

Smith, Billie Piper ve Mayana Moura ile kısa süreli ilişkiler yaşamıştır. Daisy Lowe ile 18 ay ilişki yaşamış ve Kasım 2011'de ayrılmışlardır. Matt bir ateisttir. Richard Dawkins'in The God Delusion [Tanrı Yanılgısı] adlı kitabını okuduktan sonra ateist olmuştur.Akrep burcudur. Takma adı 'Smithers'dır. Büyük bir Blackburn Rovers taraftarıdır.Favori müzik grubunun Radiohead olduğunu söylemiştir. Gitar çalabilmektedir. Gonzo With Alexa Chung adlı programda gitar çalmıştır.Futurama ve South Park izlemeyi sevmektedir.

Okullar açılıyor elimden geldiğince bölüm yayınlamaya çalışacağım sizi seviyorum diğer hikayemede bakabilirsiniz AYLAKLARLA İMTİHAN ^^ ♡

DOCTOR WHO : Yaşam TarzıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin