JOHN SCOT BARROWMAN KİMDİR ?
John Scot Barrowman 11 Mart 1967 Mount Vernon, Glasgow 'da doğmuştur. İskoç asıllı ABD'li oyuncu, şarkıcı, dansçı, müzikal tiyatro sanatçısı, hem İngiliz hem de Amerikan vatandaşlığına sahip yazar. Doctor Who ve Torchwood gibi dizilerde oynamıştır.Son oynadığı rol ise Arrow dizisindeki Malcom Merlyn (Dark Archer)'dir. İlk profesyonel tiyatro yıllarından beri Barrowman West End ve Broadway'de hem de çeşitli müzikallerde başrol oynamıştır. Will & Grace'te Will rolü için elemelere katılmış, ancak "too straight" gözüktüğü için elenmiştir. Shark Attack 3 isimli bir filmde oynamıştır. Mimar olan partneri Scott Gill ile 2006'da evlenmiştir. Çift Torchwood'un da geçtiği yer olan Cardiff'te yaşamaktadır.
Captain Jack Harkness
DrWho birinci sezon the empty child bölümünde ilk kez görülmüştür. kendisini 51. yüzyıldan gelen bir zaman ajanı olarak tanıtır, 1940 yıllarında ikinci dünya savaşı zamanları amerika hava kuvvetlerinde yüzbaşıdır, bir yandanda uzaylılara dünyaya düşmüş değerli parçaları pazarlayarak korsanlık yapmaktadır. ardından doctor who ile gezmeye başlamıştır. doctor who birinci sezon bad wolf bölümünde dalekler tarafından öldürülmüştür fakat rose tardisin kaynağını kullanarak dalekleri yok ederken harkness'i de yaşama geri döndürmüştür ve yan etki olarak harkness ölümsüz olmuştur. patlamadan kaçmak için zamanda atlayarak 1900 yılların başındaki dünyaya gelir ve zaman atlayışı yaptığı cihaz bozulduğu için bu zamanda zoraki olarak yaşamaya başlar, ardından torchwood'a katılmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOCTOR WHO : Yaşam Tarzı
RandomMavi kulübeli deli adamı sevenler , Whovianlar , Doctor hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler , Doctor repliklerini sevenler ve daha fazlası için okumanız yeterli