●2●

2.9K 58 0
                                    

Klasické ráno, zvonenie budíka...dúfam, že niesom jediná čo ten zvuk neznáša. Ako inak postavenie s postele mi trvá  viac ako 10 minút, pretože povedzme si úprimne komu sa chce vstávať do školy a opustiť teplú posteľ? Možno toto je ten dôvod, prečo skoro vždy meškám.

Keď sa konečne vymotám z postele idem do kúpeľne. Nebudem vám detailne rozpisovať čo tam robím, proste hygiena. Potom si na seba dám iba čierne roztrhané nohavice, biele tričko ktoré zapravím do nohavíc, a dlhý čierny kabát ktorý mi siaha až pod kolená. Vezmem tašku, a z nechuťou sa poberám dole do kuchyne kde je iba moja matka.

,,Ahoj srdiečko, dúfam že si sa vyspala do rúžova. Dneska ťa čaká veľký deň. Nová škola, všetko bude pre teba znova nové." 
Začala hovoriť sladkým hlasom hneď z rána.

Pri tom, ako toto hovorila som si zbalila do tašky vodu a jablko. Len som počúvala, ale viete jedným uchom dnu, a druhým von.

Vždy mi toto vraví, keď sa sťahujeme a nastupujem do novej školy. Myslí si, že to tým všetko spraví lepším, ale ja preferujem činy a nie slová. Iba som sa usmila. Zapla tašku a dala si ju na plece.

,,Idem" povedala som jej.

,,Dávaj si pozor"

Začala som pomaly odchádzať k dverám a obúvať si biele topánky a vyšla z domu. Škola nebola ďaleko, ani blýzko asi 20 minút cesty tak som si vybrala slúchadlá a počúvala hudbu.

*******************

Stála som pred budovou školy. Okolo mňa bolo veľa študentov. Počula som zvonenie z vnútra školy a všetci čo stáli pred ňou sa rozutekali dnu. Keď som sa pozrela na hodinky bolo presne 8:00.

,,Počítam, že táto škola bude jedna z tých presných" povedala som potichu sama pre seba a uškrnula som sa.

Zašla som za roh školy kde som si predtým než pôjdem dnu chcela zapáliť. Bolo mi jedno že už zvonilo, predla len stále sa môžem vyhovoriť na to že som hľadala triedu.

Fajčila som, a keď som mala ešte poľku cigarety prešlo okolo mňa auto. Bolo čierne z troma chlapcami vo vnútry. Jeden za volantom ďalší na mieste spolujazdca a posledný v zadu. Neriešila som, určite ďalší študenti ktorých  chytila zácpa na cestách.

,,Chudáci" povedala som a potiahla si z cigarety.

?????POV

,,Do riti! zasa budeme meškať." povedal som a oprel sa o okno v aute.

,,Zdá sa, že nebudeme jediný pozri" kývol hlavou ten vlasatý idiot z praženicov na hlave ktorý nevie dupnúť na plyn na dievča čo stálo za rohom našej školy.

,,Je nová, a očividne odvážna fajčiť za rohom školy kde sú všade kamery." povedal som, a uškrnul som sa.

,,Čo ak bude s jedným z nás v triede?" povedal ten debil za volantom znova.

,,Počuj, dupni už na ten plyn a zobuď toho idiota čo sedí vedľa teba. Nemienim mať trest iba pre to že nevieš šoférovať!" povedal som už naštvane.

Aria POV

Špak som zadupla, a pobrala sa do školy. Rovno teda do riaditeľne kde som zaklopala.

,,Ďalej" ozvalo sa spoza dverí.

Vstúpila som do vnútra a pozrela sa na riaditeľa. Starý s fúzamy a šedivými vlasmi.

,,Ahoj Aria, nebudem ťa zdržiavať lebo hodina sa už začala. Tu máš." povedal a dal mi do rúk papierik s číslom skrinky a číslom triedy. Nič som mu nepovedala, nemám za potrebu s ním mať dobrý vzťah. Keď som sa poberala k dverám, chytil ma za rameno a zastavil ma.

,,Viem, máš to ťažké, ale skús sa správať aspoň na tejto škole dobre. Nerob problémi, a nefajči za rohom školy prosím. Tvojej mame by sa to nepáčilo" povedal a usmial sa na mňa.

Riaditeľa ako on som dlho nevidela. Nevyzeral byť naštvaný, za to fajčenie ani celkovo že som porušila školský poriadok. Keď som tam fajčila rozmýšlala som nad tým, či tie kamery fungujú a práve som odpoveď dostala.

,,Nič nesľubujem" povedala som a odišla z riaditeľne.







16.3.2019

Niečo Za Niečo, Fuckboy!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang