Kiire paranemine

3 0 0
                                    

Oli suur üllatus näha, et seal kevad valitses. Aga nagu ma ütlesin ei olnud kunagi teada mis aastaaeg parasjagu seal on.

Fumba maja oli väga vana ja kulunud. Korra seda vaadates mõtlesin kas ta üldse kodus on? „tere mu kùlalised!" Kostus enne kui olime maja ligidalegi jõudnud. „tulite vigastuse pärast? Seda on kerge korda teha. Võtke laua taga istet ja puhake veidi." Peale neid lauseid ilmud nähtavale ka kõneleja ise. Fumba, see vana tark kaljukass kes iial remonti ei tee. Naljatasin ma mõttes. „jah tulime vigastuse pärast ja meil on kiire!" Käratas Walissa. „oh... mis sa kohe karjuma siis, küsi parem patsiendilt mida tema soovib. Muide kas te olete mõlenad elementaarse viisakuse keele alla neelanud? Tere!" Tänasin mõtetes Fumbat, sest tänu talle ei hakanud ma nutma ega Walissa peale urisema. Miks ta Fumba vastu nii karm oli? „ kiiret pole mul kuhugi. Jalg saagu terveks nii nagu ajaliselt selleks ette nähtud. Loodan, et ka Walissa võib nii kaua siin puhata. Ja muidugi TERE!"  vuristasin ma päris kiirelt.

Walissa vahtis mind veel mitu päeva tõreleva näoga, kuid minu mõtted olid mujal. Mõtlesin Wolkingi peale. Ta oli mulle nii lühikese ajaga nii kalliks saanud. Meist olksid raidselt parimad sõbrad saanud! Järsku torkas mulle pähe küsimus. „miks oli Wolking tagaotsitav?" Küsisin ma siiralt Walissa käest. „see on salastatud!" Käratas ta vihaselt. „miks?" Lunisin ikka. Tal sai villand ja ta kõndis lihtsalt minema.

Paar nädalat hiljem oli mu jalg terve. Selle aja jooksul olin asjade üle järele mõelnud. Ka Walissaga saime normaalselt rääkida, kuid ma ei küsinud talt enam Wolkingi kohta. Olin selles selgusele jõudnud: ma lähen talle järele. Ma polnud veel päris kundel, aga jah ma loodsin, et Walissale see mõte sobib.

„walissa?" Küsisin ma väga kohklevalt, kui hommikust sõime. „ja!".

„ma pean sulle midagi rääkima. Midagi mille peale ma olen terve siinoleku aja mõelnud."

„nii?"

„ma tahan Wolkingit päästma minna!" Ütlesin lõpuks välja. Ma ei teadnud Walissa reaktsiooni, kuid eeldasi, et see oli halb.

„olgu.?."

„arvasin, et oled selle vastu!" Üllatusin tõesti!

„ka mina olen selle peale viimane nädal mõelnud!"

„tõsi? Aga kas sa nüüd ütled mulle miks ta tagaotsitav oli?"
Walissa neelatas. Taipasin, et see polnud salastatud, tal oli sellest lihtsalt raske rääkida.!?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 13, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LibahuntWhere stories live. Discover now