Potom jen řekla ,, máme tady nové žáky. Pojďte dál"
Do třídy vešly tři holky a jeden kluk...To si ze mě děláte srandu...
,, Představte se" pobídla nové žáky učitelka.
Ozvala se dívka s hnědými dlouhými vlasy tak i hnědýma očima. Byla malého vzrůstu. ,, Ahooj. Jmenuju se Seiko. Je mi 15 " ukončila stručné představení.
Ozvaly se další dvě holky.,, Volám sa Rosa. je mi pätnásť." Promluvila dívka s hnědými vlasy a hnědýma očima až černýma.,, A tohle je Lilien" představila dívku s hnědými vlasy a hnědo- zelenýma očima.
,, Já jsem Jake je mi 15" prohodil lhostejně kluk s blonďato-hnědými vlasy a modro-zelenýma očima.Vzala jsem první knížku kterou jsem viděla a schovala se za ní. Dělala jsem že čtu ale v tom " čtení" mě vyrušilo otřesení se lavice. Dívka malého vzrůstu se opřela lokty o lavici. ,,Ahooooj" protáhla svůj pozdrav,, jsem Seiko a tyyyy?" Začala jsem být nervózní a přetáhla jsem si kapuci přes hlavu . Dělej Rin vymysly něco! Okřikla jsem se v hlavě. ,,Jsem Satsuki" prohodila jsem hlubším hlasem. Dívka malého vzrůstu začala něco říkat a smála se u toho. Já ignorovala...
Vždyť to jsou lidi s kterýma jsem si psala i volala přes instagram...
Jméno: Jake
Věk: 15-16
Barva vlasů: hnědo blond
Barva očí: zeleno modráJméno: Seiko
Věk:15
Barva vlasů: hnědá
Barva očí: hnědáJméno: Rosa
Věk:15
Barva vlasů: hnědá
Barva očí: hnědá až černáJméno:Lilian
Věk:15
Barva vlasů: hnědá
Barva očí: hnědo zelená
ČTEŠ
virtuální realita nebo realita?
Random⚠v příběhu se nevyskytují čárky . Omlouvám se za gramatiku ⚠