6 End

34 6 2
                                    


Nevím jak jsem se dostala ven . Nevím proč byl ten muž se zakrváceným pláštěm mrtvý. Někdo ho zabil. Byli tu jiné otisky prstů. Běžela jsem zpátky k místnosti ve které jsme byli zavření. Ztěží jsem odemkla prosklené místnosti . Spustil se Alarm . Jake a Saiko běželi pro Lilien .

Tenhle život je krásný... ale nemilosrdný..

Běželi ven a já za nimi odpočítavala se samodestrukce budovy. V tom mi došlo že Rosa není s nimi.

Běžela jsem zpátky pro Rosu chvílí mi trvalo než jsem ji našla. Běželi jsme ven .

10

9

8..

Rosa mě poznala. ,,Rin?!" Koukla jsem na ní a kývla.

7

6

5

4

Žduchla jsem Rosu ven .

3

2...

V tu chvíli jsem se s nimi rozloučila. Ale jeden za všechny. Všichni za jednoho.

1

Těla pěti puberťáků skočila v plamenech. Nikdo z nich nenechal nikoho samotného. Děkuji že jste byli se mnou..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


V ten moment jsem se probudila s telefonem v ruce a slyšela hlasy Rosy Lilien Jaka a Seiko. Jak se smáli.

,, Měla by jses připravit Rin. Máme pro tebe překvapení!" Vykřikla Seiko nadšeně. Promnula jsem si oči. ,, Jaké?" Zamumlala jsem. Ozval se zvonek. ,, Gomene na chvilku musím." Sebrala jsem se a šla otevřít.



Ve dveřích stáli ONI. Chvilku jsem se koukala na místo kde stáli. Slzy opuštěli oči a přetékali přes okraj očí. Drtila jsem je v objetí jak nikdy nikoho jiného.


Děkuju že jste 💚

Tenhle příběh je věnován  čtyřem nejlepším osobám

jakubiiis
AngieWorld
TheWolfGirl666
A Hance. Kterou mi nejde označit 💚

virtuální realita nebo realita?Kde žijí příběhy. Začni objevovat