~Chen~
– Gondolom jó lenne tudni, hogy ki milyen szerepet foglal el a zenekarba, ugye? - érdeklődtem Baektől, aki csak hümmögve jelezte válaszát - Nos akkor kezdjük Luhannal - mutattam ez említett felé - Ő az elektronikus gitáron játszik. Aztán ott van Chan - böktem az említett felé - Aki a basszgitárosunk. És végül Kai - fordultam az említett felé - Ő dobol nekünk. És akkor maradt jómagam, én rendezem a banda ügyeit. Sulis fellépéseket, vagy buli meghívásokat. Amolyan menedzser féle vagyok, csak még nincs annyi munkám.
– Mert még bénák vagyunk - röhögött fel Chanyeol és utána a többiek is.
– Idióták - motyogtam orrom alatt, hogy senki ne hallja meg.
– É-és akkor nekem csak énekelnek kell, u-ugye? - nézett körbe rajtunk Baek.
– Hát tudsz valami hangszeren játszani Kicsi? - húzott elé egy széket Kai, és azon ülve fürkészte a legfiatalabb arcát.
– T-tudok zongorázni, d-de szerintem annak nem vennénk jó hasznát - sütötte le szemeit.
– Hm... úgyis gondolkodtunk, hogy legyen e egy szintetizátoros tagunk - gondolkodott el Chan és Baekre pillantva huzogatta a szemöldökét. Egyszer még leütöm, komolyan mondom.
– A-az is megy! - lelkesedett be a kölyök - És milyen fajta zenéket fogunk játszani?
– Hát ha szintizni fogsz, akkor Linkin Park! - üvöltött fel Kai.
– Linkin Park anyád segge! - adott neki egy tockost Lulu - Inkább Jhonny Orlando.
– Az meg ki a rák? - fordult felé Yeol - Én csak Orlando Bloomot ismerem, de ő tudtommal nem énekel - értetlenkedett.
– Ne már, hogy nem ismeritek - fordult hitetlenkedve körbe a társaságon Luhan, mire mi egyesével megráztuk fejünket - Komolyan mit keresek még köztetek? - kérdezte inkább magától, mint tőlünk.
– Hát azt mi is szeretnénk tudni - paskoltam meg hátát és fölkeltem a kényelmetlen bútorról - Gyere Kicsi, megadok pár elérhetőséget - néztem vissza rá. Egyből föl is kelt és kicsi lábait szedve sietett utánam.
– Én is megyek veletek! - pattant föl Chan.
– Jössz a fenéket! Sicc vissza! - néztem rá szúrós szemekkel, mire azonnal visszakoslatott a kanapéhoz.
YOU ARE READING
Garázs (EXO-BaekYeol)
FanfictionA fiúk zenekara énekes nélkül maradt, ezért egy meghallgatást rendeznek. Utolsóként betoppan egy fiatal fiú, aki Chanyeolt egyből leveszi a lábáról.