~Chen~
– Drága Kim Jongin... Ha most azonnal nem kezdesz bele a magyarázatba, én esküszöm...
– Nyugi, nyugi Chen papa. Kezdem is, csak kell egy rongy,amibe bele bírom csomagolni a picikémet. - Kai megállt a koszos padló közepén és szemeivel egy neki megfelelő ruhaanyagot keresett - Luhan! Vedd le a felsőd, úgyis ronda - trappolt oda az említetthez és elkezdte róla leráncigálni a pólóját, persze úgy, hogy a macska még a kezében volt és Lulu is végig sivalkodott, ameddig közéjük nem álltam:
– Befejezni büdös csürhe banda! - lehámoztam Kai ujjait a textil anyagról, a kisállatot pedig magamhoz vettem. – Luhan ne vonyíts már, két perce nincs is a közeledbe.
– Nem érdekel! Szenvedjen a fületek! Ez az én bosszúm - húzta fel morcosan az orrát, majd igazgatni kezdte magán a gyűrődéseket és még hátat is fordított nekünk. Érett ember.
– Istenem most segíts meg, csak most az egyszer, kérlek... - suttogtam magam elé, miközben a cicát dögönyöztem stresszoldóként.
– Nyugi Baek, álltalában normálisak - karolta át Chan az új tagunkat - Ha értelmes fiúval akarsz társalogni én mindig itt leszek - kacsintott rá.
Baekhyun csak elpirulva bólogatott, zavarában nem is tudott hova nézni.
Megeszem a kalapom, ha összejönnek és ez az együttes rovására megy.
– Ha értelmes fiúval akarsz beszélgetni, Chant jól messziről kerüld el - röhögött fel Jongin és közéjük turakodott, mire az óriástól egy morcos pillantást kapott.
Ha Kaion múlna, soha nem lesznek együtt, mivel meg akarja védeni barátait, attól a rossztól, amit ő is átélt. Nem akarja, hogy mások is abba a hibába essenek, aminek ő is részese volt, nem is olyan régen. Hatalmas szíve van, nem érdemelte volna meg azt a csalódottságot, de más megoldás nem lett volna. Ha együtt maradnak fájdalmasabb lenne, mivel nem találkozhatnának élőben. Kyungsoo ki is jelentette, hogy visszajönni nem fog többet és nincs más megoldás számukra.
Kai csak óvni próbálja őket, nem szeretné újra átélni a múltat, mégha nem is vele történne meg, hanem kívülállóként szemlélné a történteket.– Jól van, mostmár találjuk ki mi lesz az állatka jövője - huppant le Lulu a seggére.
– Valaki hazaviszi és éli ott boldogan életét - mondtam a leglogikusabb választ.
– Ne már papa, ennél kreatívabbat - dobott meg Kai egy csokidarabkával.
– Ha mégegyszer így hívsz, nem hozok nektek több kaját. És légyszíves szed fel, amit az előbb eldobtál. - sóhajtva felállt a fotelból, felvette a kiscsokit és bedobta a szájába. Ezen tettén Chanyeollal összepacsiztak, mintha valami oltári nagy dolgot művelt volna.
– Legyen a kabala állatunk - lelkesedett be Baekhyun és ölébe helyezte a pamacsot.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Garázs (EXO-BaekYeol)
FanficA fiúk zenekara énekes nélkül maradt, ezért egy meghallgatást rendeznek. Utolsóként betoppan egy fiatal fiú, aki Chanyeolt egyből leveszi a lábáról.