Dalam perjalanan ke rumah...
Hyun Ji buat muka dia yg seram tu sepanjang hari..
“Unnie ni dah kenapa buat muka creepy tu?Dari tadi adik perasan..”“Nothing..Just angry..*senyum paksa*
Hyun Ji terus masuk ke bilik dia.
“Seram sejuk aku tengok dia..Haih, sebagai ssaeng yg baik.Aku kena siasat..”Hyun Na terus mencapai fonnya dan menelefon seseorang...“Elyn unnie..Ssaeng nak jumpa unnie jak gi boleh?– Thanks...” *tutup fon*
Di rumah Jimin...
Jimin POV:
“APA masalah Sanha ni hah!!Nk ape dia ni sebenarnya??Pening aku dibuatnya.Takpe,aku kene ambik tindakan awal..”
End POV
“Auntie!!Auntie!Jimin nak keluar ni~ Auntie??”*cari kat dapur*
“Eh!Ape ni?” *pegang kertas atas meja*
“Sapa pulak yg nak datang rumah auntie sekarang ni?”Jimin mengomel.
“Tak sedap hati lah pulak..Adoi..” *berjalan keluar rumah*Situasi Hyun Na...
“Apsal ngan Hyun Ji unnie tu?Pelik jer muka dia ssaeng tengok..” Hyun Na bertanya.
“Cam ni, ade orang tegur and warning kat dia untuk jauhkan diri dari Jimin.Sebab tu muka dia cam takde mood hari ini..”Terang Elyn.
“Sape?!Ni yang ssaeng tak puas hati ni!”Hyun Na marah.“Sanha and Minaelah..Sapa lagi”
“Tunggulah diaorang ssaeng kerjakan!”Hyun Na tahan geram.
Situasi Jimin...
*Menelefon Hyun Ji*
“Anneoyong Hyun Ji!Jumpa kat taman permainan depan rumah kamu sekejap.Sekarang!--Thanks..” *tutup fon*10 minit kemudian...
“Jimin..?Nk ape panggil Hyun Ji datang sini?”“Sebenarnya saya...sa..saya...”Jimin gugup.
“Saya ape?!?”Hyun Ji hilang sabar.
“Saya mintak maaf!!Sebab Sanha..”
“Oh,awak minta maaf bagi pihak dialah ni!?”Hyun Ji menahan geram.“Tak, tapi saya rasa tindakan diaorang tu tak betul..Lagi pun saya memang tak suka ngan Sanha tu..Sorry yer~”
Jimin cuba menenangkan Hyun Ji.“Ok...Saya balik dulu.Anneoyong!”* berjalan pergi* “Eh!Hyun Ji!?” Jimin mengeluh.“Takpe, asalkan aku dah minta maaf ngan dia..”
Hyun Ji POV :
“Kau memang baik Jimin...Aku tak nafikan.Dari dulu kau selalu protect aku dari Sanha..Ape maksud kau yer?Aku langsung tak faham..”
“Aku terus balik rumah tanpa hiraukan Jimin yang memanggil aku dari belakang...Aku dah pon maafkan dia jadi aku balik jerlah..Dia pon satu asyik minta maaf je..Itukan salah Sanha..”
“Perangai dia aku memang tak leh faham..Takpe lah,itu perangai dia hidup kat dunia ni..Nak wat camne kan?Takkan nak marah mak dia..Haih kesian betull!”
End POV
The End...
Tengok chapter seterusnye tau!
Vote and comment eh~
Anneyong..😍
YOU ARE READING
My Mochi Little Boyfriend...
Fanfiction"Aku cintakan kau!!".Itulah perkataan yg pertama dikeluarkan oleh Jimin kepada cinta hatinya.. Tapi apakah daya,sebaliknya yg berlaku...Apakah yg akan terjadi pada kesudahan cinta hidup si Jimin?Nak tahu kene baca sendiri...😆 Sorry cover tak cant...