“Hoi perempuan murahan!!!” Panggil seorang perempuan yg bernama Sanha.. “Aku nk warning kat kau, jangan dekat ngan JIMIN aku paham tak?!!” jwab sorang lagi perempuan Minae.
“Aku bukan dekat dengan dialah..Aku just bincang jer ngan dia!Tu pon nak kena ajar ke?Tak paham betol aku ngan korang yg batak laki ni~ ” Hyun Ji jeling.
“Mulut siel betullah kau ni!!!”Sanha menghayunkan satu penampar tapi...
“WOI!!Aku bagi tau cikgu yg korang buli HyunJi..”
“Ish,Kau benasib baik kli ni perempuan..Jom babe kita blaa!”Sanha pergi.
“Bye perempuan gatal~ ”Minae berkata.Hyun Ji hanya menahan geram yg dah nk meletop macam gunung berapi tapi lagi kuat daripada gunung berapi.. { Ayat keling mane plak keluar ni.!?😂 }
“Kau okey x ni?Aku dah agak dh setan duaorang ni nak kacau kau..”Elyn menahan marah..
“Takpelah,aku nak masuk kelas jer ahh..takde mood doh!Jom..*tarik Elyn ke kelas*”
Dalam Kelas:
“Apsal muka HyunJi macam nak makan kau jer aku tengok?Nak kate kau hensem takde lah sangat..I more pretty than you..”Sungwoon flipkan hair dia cam banyak sangat rambut dia...😂
“Aku sepak bontot kau yg tak beberapa nak indah tu baru kau tau beza bumi ngan aku nanti kau takut..”Jimin jeling Sungwoon.
“Beza dia sangat ketara..Bumi besar kau kecik..and lagi satu kau pendekk!!Hahaha..!!*gelak cam setan*
“Bodoh punya anak Ha!!*marah*” Jimin geram..Tetiba..
“Diam boleh tak?”Satu bisikan yg boleh mati duduk kalau dengar telah keluar dari mulut Hyun Ji.
Sungwoon and Jimin reaction is...
“OH MY GAD!!!😨”“Psss..Woon!Min!Mood dia tak baik ahh lepas keluar dari tandas tadi..Fans kau lah Jimin yg obses ngan kau..Teruk HyunJi kena tadi,nasib aku sempat datang..Kalau tak...habis lah kau..”Elyn mengomel.
Jimin cuma boleh diamkan diri je...
“I understand what you feeling.. Tabahlah wahai umat manusia.. I feeling so energetic..!!* nyanyi lagu Energetic tetiba*” Sungwoon mencelah..Jimin : (-_-)# Really,Sungwoon??
END...
Nah profile Sanha and Minae..
Name: Song Sanha
Age: 19
Status: Naught girl,Pretty,SelfishName: Min Minae
Age: 19
Status: Jerk,Pretty,ChildishKalau nak tau apa hubungan Sanha ngan Minae ni ,tengok lah yer chapter seterusnya..
Vote and comments pleaz..🙏
Annaeyong..\\(^//^)//
YOU ARE READING
My Mochi Little Boyfriend...
أدب الهواة"Aku cintakan kau!!".Itulah perkataan yg pertama dikeluarkan oleh Jimin kepada cinta hatinya.. Tapi apakah daya,sebaliknya yg berlaku...Apakah yg akan terjadi pada kesudahan cinta hidup si Jimin?Nak tahu kene baca sendiri...😆 Sorry cover tak cant...