Life...

20 3 0
                                    

Seperti yg dijanjikan..Nah!Baca yer..

Chapter lepas:

Hyun Ji dan Elyn terdengar perbualan Sanha dan Minhae tadi.“Kau pergi kelas dulu.Nanti aku datang..”Hyun Ji meninggalkan Elyn.“Kau nak pergi mana??!” Elyn bertanya.

“Toilet!”Hyun Ji balas sambil berlari ke arah tangga.“Ohh tapi bukan tandas kat situ ke?”Elyn kembali bele.

End ..

“Mane budak ni pergi?!Hah!I know..”
Hyun Ji segera berlari ke satu tempat.
“Adeh..tinggi nor tangga sekolah ni~ Penat aku nak naik...”Hyun Ji mengeluh.

Rooftops..

“Aku benci life aku..Wh..why?Kenapa aku yg kena..Kenapa!!?Arhhhh..” *nangis* Minhae menangis...

Tiba tiba seseorang menyentuh bahu Minhae..

“Aku tau kau tak kuat but take use to it..”Hyun Ji berkata.“What you mean hah?!”Minhae menepis tangan Hyun Ji..“I mean..*duduk sebelah Minhae*
You can use it for you strange,right?” Hyun Ji mencelah.

“A..ak..aku tak kuat dah sekarang..Aku nak tinggalkan semua ni secepat mungkin..Aku dah tak sanggup dah!”Minhae mengadu..

“Where you mum and dad?”Hyun Ji bertanya.“Ade...kat rumah Sanha..”
Minhae malu untuk berkata.

“For what?!Bincang atau singgah..??”
Hyun Ji terus bertanya.“K..kerja!My mum and dad was working at Sanha house as...-as..”Minhae terus menangis..

“Maksud kau sebagai pembantu rumah?Hmmm...Itu tak bermaksud dia boleh hina kau and pergunakan kau..”HyunJi berkata.

“Kau..kau dengar ke apa yg jadi kat tandas tadi?!Tolong jangan bagitau sapa sapa pasal benda tu!!Aku merayu!Aku taknak dimalukan lagi..”
Minhae merayu.

“I'm not that cruel okey?Aku takkan bagitau sapa sapalah..Aku janji!”Hyun Ji menunjukkan jari kelingkingnya kepada Minhae.

“Janji!...Huarhhhhh!!Thanks Hyun Ji..I'm very thankful for that!”Minhae peluk dan menangis di bahu Hyun Ji.

“Me too..”Hyun Ji tersenyum.“Tapi Hyun Ji, aku nak mintak maaf pasal haritu..Itu semua idea Sanha bukan aku and....”Minhae meminta maaf.

“Sokay...ape lagi kau nak tanya?”Hyun Ji pelik.“Siapa kau bagi Miss Hyun Na?!Kenapa dia protect kau macam adik beradik kandung!?Ataupun kau ade hubungan dengan dia?”Minhae berkerut dahi.

Hyun Ji diam dan kaku..Dia takut identitinya terbongkar.Dia mahu terus sembunyikan rahsia tu sampai masanya tiba...

“Ye..Hyun Ji adalah kakak kepada Hyun Na!”Seseorang dari belakang mencelah.“Elyn!!?”Hyun Ji terkejut.
Apatah lagi Minhae yg membulatkan mata macam anime..

“R..re..really??!!!? Arghhh!!Maafkan saya Miss Hyun Ji!!”Minhae tunduk malu.“No!!I'm not..!” Hyun Ji menafikan.

“Tak Hyun Ji! Kau patut bagitau dia..Aku tak sanggup tengok kau dilayan macam sampah..So,just told them!”Elyn berkata..

“Erm..erm...Jangan bagitau orang yer!Rahsia kita kita jer...Even Sanha pon tak boleh tau!Faham?!”Hyun Ji resah.

“Okey Miss!Ermm...Elyn??Awak pon ade hubungan ke!?Miss Elyn!?” Minhae bertanya.

“Ehh??Tak..Jangan panggil aku Miss eh..Hyun Ji pon jangan..Rahsia!”Elyn menjawab.

“Ingat..Rahsia..”Hyun Ji tersenyum..

The End...



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 21, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Mochi Little Boyfriend...Where stories live. Discover now