Masih ingat pasal Sanha dan Minhae..?Nah ini dia..Baca yer guys!
High School..
“SANHA!!MINHAE!!KELUAR!” seseorang menjerit dari luar kelas 2 Technic.Sanha dan Minhae terkejut tahap babun kena tembak kat bontot.
Sakit jugak..“Wei!Wei!Sanha.Minhae baik korang keluar sekarang..Miss Hyun Na ada kat luar sekarang cari kau orang berdua..”*cemas* kata seorang budak lelaki a.k.a ketua kelas.
“Mi..m..Miss Hyun Na!!?”*cemas tahap gaban* Sanha dan Minhae tak tunggu lama dan terus berlari ke luar kelas..
“H..Hi Miss Hyun Na!”Sanha menyapa dalam keadaan cemas.Siapa tak takut dengan anak orang kaya yg telah membantu High School ni maju dan berkembang kalau bukan ibu bapa Hyun Na..
Walaupun Hyun Na ditakuti ramai tapi bukan Hyun Ji kerana Hyun Ji sengaja menyorokkan identitinya sebagai kakak Hyun Na iaitu pewaris segala harta bends kekayaan keluarga nya itu.
“So,kau lah yg buli Hyun Ji?!?”*menengking* Hyun Na menahan geram..Serentak Sanha dan Minhae terkejut.“HAH?!?”
Kalau sesiapa tak ingat or bele tetiba sila tengok balik chapter School 2 yer...😆Malas nak taip benda same kat sini ..Ehek..
“Y..yer..!Kami yg buli Hyun Ji” Minhae menjawab.Sanha hanya boleh diamkan diri dari tadi..Walaupun Sanha and Minhae tua daripada Hyun Na, tetapi atas dasar darjat yg ada pada Hyun Na mereka tak boleh melawan.Apatah lagi orang biasa.
“Memang nak makan penampar kan korang ni?!Aku dh cakap jangan buli orang!!Ish,takpe aku lepaskan kali ni!”Hyun Na beri amaran dan pergi dari situ.
Tandas Perempuan...“Akhhhhh!!Ingat aku takut ke?Nasib aku sabar ngan dia tu!”Sanha menumbuk cermin di hadapan dia.
Minhae mencelah, “Jangan marah... Kalau memang salah kita nak buat camne?”Cuba tenangkan Sanha.
“KAU DIAM LAH BUDAK MENTAH!!KAU TU CUMA SEKADAR PEMBANTU YG TAKDE GUNALAH..!!” Sanha menengking.
“S..San...Sanha..Sampai hati kaukan..”*menangis*Minhae menangis dan segera keluar dari tandas.
Hyun Ji dan Elyn terdengar perbualan Sanha dan Minhae tadi.“Kau pergi kelas dulu.Nanti aku datang..”Hyun Ji meninggalkan Elyn.“Kau nak pergi mana??!” Elyn bertanya.
“Toilet!”Hyun Ji balas sambil berlari ke arah tangga.“Ohh tapi bukan tandas kat situ ke?”Elyn kembali bele.
YOU ARE READING
My Mochi Little Boyfriend...
Fanfiction"Aku cintakan kau!!".Itulah perkataan yg pertama dikeluarkan oleh Jimin kepada cinta hatinya.. Tapi apakah daya,sebaliknya yg berlaku...Apakah yg akan terjadi pada kesudahan cinta hidup si Jimin?Nak tahu kene baca sendiri...😆 Sorry cover tak cant...