♯Jimin♯
Hihetetlenül jól aludtam este, bár azt sajnálom, hogy pont a mese közepén sikerült álomba merülnöm.
Mindenesetre, Jungkook mellkasa tök jó párnaként szolgált. Apropó Jungkook. Hol lehet?
Körbenéztem a szobába de nem láttam sehol. Benéztem mindenhova, ott se volt.
A konyhába érve megtaláltam az asztalon egy rózsát, és egy levelet. Most elhagyott?
Kíváncsiságom jóvoltából kibontottam a levelet és elkezdtem olvasni.
,,Jó reggelt cukorbogár! ❤
Remélem jól aludtál. A mellkasomon nagyon aranyosan szuszogtál, nem győztem gyönyörködni az édes látványodban. Sajnálom, hogy reggel nem lehettem ott az ébredésednél és nem tudtalak köszönteni egy csókkal, de közbe jött az, hogy behívtak egy fotózásra. Felébreszteni nem akartalak, gondoltam fáradt lehetsz, így megérdemled a pihenést.
Szerencsére volt még egy kis időm, így összedobtam neked egy reggelit. Hehe. Fogyaszd egészséggel. Szurkolj Jungkook oppának, hogy jól menjen a fotózása. 💖
Köszönöm, hogy tegnap megnyugtattál. Szeretlek.
Amint végzek azonnal írok neked. Ha valami baj van azonnal szólj.
Amúgy tetszik a rózsa? Virágot a virágnak.💜
Szeretlek
-Jungkook."
Olyan édes.. ezekszerint nem hagyott el, csak fotózásra ment. Azt hittem elment, mert megunt, és a levélben szakítás áll.
A rózsát egy pohárba tettem. A levél olvasása után úgy vigyorogtam, mint egy vadalma.
Viszont.. hogy tudott úgy kimászni mellőlem, hogy nem keltem fel rá? Egek.
Jeon Jungkook sok meglepetést okozol nekem..na meg szívrohamot.
BẠN ĐANG ĐỌC
Instagram [ᴊɪᴋᴏᴏᴋ] [BEFEJEZETT✔]
Fanfiction𝘈𝘻𝘵 𝘮𝘰𝘯𝘥𝘵𝘢𝘥, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘮á𝘳 𝘯𝘦𝘮 é𝘳𝘻𝘦𝘭 𝘪𝘳á𝘯𝘵𝘢𝘮 𝘴𝘦𝘮𝘮𝘪𝘵. 𝘌𝘻 𝘯𝘦𝘬𝘦𝘮 𝘯𝘢𝘨𝘺𝘰𝘯 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘮𝘦𝘵𝘭𝘦𝘯, 𝘮𝘦𝘳𝘵 é𝘯 𝘷𝘪𝘴𝘻𝘰𝘯𝘵 𝘴𝘻𝘦𝘳𝘦𝘵𝘭𝘦𝘬, é𝘴 𝘭𝘦𝘧𝘰𝘨𝘢𝘥𝘰𝘮, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘦𝘻𝘵 𝘵𝘦 𝘪𝘴 𝘵𝘶𝘥𝘰𝘥. -Ya...