♯Jungkook♯
-Mindjárt mehettek.-szólt be egy Staff tag.
-Innen hallom a sikításokat. Izgulok, Jungkookie.-bújik hozzám Jimin.
-Ne izgulj. Nem lesz gond.-mondom lazán. Remélem nem látszik, hogy majd szétvet az ideg.
El is felejtettem mit fogok majd mondani Jiminnek, ha odajutunk..
Tudtam, hogy felkellett volna írnom valahova. Így biztos nem fogom tudni azokat elmondani, amiket a legjobban szeretnék.
-Menjünk.-szólaltam fel, mikor közölték, hogy már mehetünk.
-Most még jobban izgulok.-mondta Jimin. Hát még én. Esküszöm ha SangHun itt lesz és valamivel próbálkozik én beleteszem a fejét egy vödör jégbe.
Kimentünk, köszöntöttünk mindenkit, majd leültünk a székekre.
-Láthatunk egy Jikook momentet?-kérdezte egy egyik elöl álló rajongó.
Gondolkodni sem volt időm, Jimin egyből az ölembe ült és megpuszilt, majd jött a rengeteg vakuzás. Legközelebb napszemüveget veszek fel..
-Kényelmes vagy.-közölte.-Mától itt ülök.
-Még hogy izgulsz, mi?-néztem rá mosolyogva.
-Már nem.-vonta meg vállát.
Elkezdtek sorba jönni a rajongók. Jimin is visszaült a helyére. Pedig a helye a combomon van. Milyen kár.. Nem baj, fog még bőven ülni ott. Remélem.
-Szia Jimin.-integetett egy lány, és egyből Jiminhez ment. Te most komolyan kimertél hagyni?
-Hoztam neked valamit.-közölte a csajszi, és elővett egy fejpántot amin cica fülek vannak.-Rád tehetem?
-Nyugodtan.-válaszolta szerelmem.
Amúgy meglepően jól nézett ki benne, tisztára farokállító.
Szerintem mi ezt haza fogjuk vinni. Mármint nem a lányt, hanem a fejpántot.
Jiminnel még beszélgetett, majd az köszönés nélkül elment mellettem. Még nem is adott pacsit, pedig nyújtottam neki a kezemet..
Eperke megsajnált, és összekulcsolta kezünket.
-Sziasztok Jikookék.-jött ide egy nagy mosollyal SangHun. Tök egyedi köszönése van.
A mosolya, és az idegesítő hangja még rá tesz az idegeskedésemre . Mintha már nem lennék így is frusztrált.. Erre persze megjelenik ő. Kérlek, ne csinálj semmi hülyeséget.
Szerelmem egy nagy mosollyal az arcán visszaköszön neki, én pedig csak morgok.
-Hogy vagytok?-kérdezte Mr.Lapátképű. Most, hogy megjelentél, tökéletesen.
VOUS LISEZ
Instagram [ᴊɪᴋᴏᴏᴋ] [BEFEJEZETT✔]
Fanfiction𝘈𝘻𝘵 𝘮𝘰𝘯𝘥𝘵𝘢𝘥, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘮á𝘳 𝘯𝘦𝘮 é𝘳𝘻𝘦𝘭 𝘪𝘳á𝘯𝘵𝘢𝘮 𝘴𝘦𝘮𝘮𝘪𝘵. 𝘌𝘻 𝘯𝘦𝘬𝘦𝘮 𝘯𝘢𝘨𝘺𝘰𝘯 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘮𝘦𝘵𝘭𝘦𝘯, 𝘮𝘦𝘳𝘵 é𝘯 𝘷𝘪𝘴𝘻𝘰𝘯𝘵 𝘴𝘻𝘦𝘳𝘦𝘵𝘭𝘦𝘬, é𝘴 𝘭𝘦𝘧𝘰𝘨𝘢𝘥𝘰𝘮, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘦𝘻𝘵 𝘵𝘦 𝘪𝘴 𝘵𝘶𝘥𝘰𝘥. -Ya...