🍓♫Epilógus♪🍒

2.1K 169 21
                                    

Jungkook

♪♫..Évekkel később.♫♪

-Szerinted jól érezte magát?-nézett rám aggódva szerelmem.

-Majd kiderül, ne aggódj.-pusziltam meg homlokát.

-Ez az első napja a suliba, ilyenkor még én is jól éreztem magam. Aztán jön a pokol..-grimaszolok visszaemlékezve a sulis éveimre.

-Látom jó emlékeid vannak.-kuncogott.

-Hogyne. Nagyon izgalmasak.-bólintottam.-Tökre izgalmas volt mikor a matek tanár beszélt aztán közbe az arcod találkozott a nyálával.

-Én szerettem a sulit.-vonta meg vállát.-Néhány embert napi szinten elátkoztam, de jó volt.

-Hm.. Amúgy nem tudod mikor jön ki HyunWoo?

-Mindjárt. Pár perc.

-Ahh.. örökkévalóság itt várakozni.-nyafogok.

-Ott jön.-biccent a kapu felé, ahol egy kék táskás kisfiú integet lapokkal a kezébe.

-Itt van az én szerelmem.-borzolja össze HyunWoo haját Jimin.

-Na mi van, nagyfiú?-guggolok le hozzá.-Milyen volt az első napod?

-Ismerkedtünk meg rajzoltunk. Megismertem a tanár nénit, nagyon jó fej volt. Képzeld, adott cukorkát amiért ügyesen lerajzoltam a családom. Itt van.. nézzétek meg, nektek csináltam.-nyomta a kezembe rajzát.

A lapon két fiú volt kézen fogva.. egy szívvel a fejük fölött.

-Nagyon szép. A tanárnő mit szólt rá?-kérdeztem.

-Grimaszolt, de nem érdekel. Sose lesz olyan jó családja mint nekem. Az osztálytársaim meg azt mondták, biztos csak irigykedik.

Ránéztem Jiminre, aki könnyes szemekkel nézett vissza rám.

-Az biztos, hogy tényleg nagyon jó család vagyunk.-mosolyogtam.

-Jaj, és még rajzoltam még valamit ám.

-Miket, kicsim?-kérdezte Jimin.

-Gyümölcsöket. Cseresznye és eper. A két kedvencem.

Nekem is.🍓🍒

-Hm... valóban, legjobb párosítás. Majd kitesszük valahova, oké?-vigyorogtam, Jimin pedig elpirult.

-Jó..-csillant fel HyunWoo szeme.-Dínókat is akartam rajzolni, de a néni azt mondta, ne rajzoljak durva dolgokat.

-Majd otthon telerajzoljuk a házat velük, oké, bogyó?-vette fel Jimin a nyakába HyunWoot.

-Oké.-nevetett fel kisfiúnk.

Kisfiúnk. Wow.. még mindig fura ezt a szót használni.

Régóta házasok vagyunk Jiminnel, és régóta van nekünk HyunWoo.. de még mindig felfoghatatlan a tény, hogy itt vannak nekem. Ideje lenne most már hozzászoknom, nem?

Vége

(Lesz még egy utószó)

Instagram [ᴊɪᴋᴏᴏᴋ] [BEFEJEZETT✔]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant