Kiedy, znajdzie twój fan page
JAEBUM
Widzi niewłaściwe podpisy, które masz pod jego zdjęciami.
- Kochanie, dlaczego... Dlaczego musisz mówić takie rzeczy publicznie... Wiesz, że są dzieci, które cię obserwują... Zobacz jaki dajesz przykład.
YUGYEOM
Chłopcy wypuścili cię w trakcie wywiadu, gdy zapytano ich, czy chłopcy znają kogoś, kto prowadzi o nich konto.
- Właściwie... w rzeczywistości... T/N posiada własne konto poświęcone Yugyeom - mark
I on patrzy na ciebie naprawdę szybko.
- Uh- dlaczego nie wiedziałem o tym wcześniej, więc proszę... oświeć mnie Y/N... nie... chodź tu i wyjaśnij... teraz.
YOUNGJAE
Ankieter wspomina o tym i pyta, jak się czuje, że nadal posiadasz konto i aktywnie z niego korzystasz, mimo że jesteście parą.
- OH MY GOD... KOCHAM JĄ TAK BARDZO... ona jest moim fanem nr 1 i to wszystko, o co mogłem prosić, nie widzę powodu, dla którego miałaby to być kwestia pokazania wsparcia online.
BAMBAM
Krzyczy w twarz każdemu, kiedy dowie się, że praktycznie masz instagram słynny ze strony tylko dla niego.
- Ha! Strona mojej dziewczyny jest najbardziej popularna na Instagramie. Chciałbyś mieć moją dziewczynę.
MARK
Jaebum przeczytał mu nieodpowiedni napis, który napisałaś pod filmem, w którym próbował go zawstydzić.
- Och, cóż... ma rację co do części taty... Jestem właścicielem tego tyłka, jesteś zazdrosny, że nikt cię nie bił.
JINYOUNG
Bambam wystawia go na żywo w programie telewizyjnym, wiedząc, że nie masz odpowiednich postów.
- Czy mogę wam pokazać, że Y/N aka dziewczyna Jinyounga nadal posiada stronę fanowską dla niego... Spójrzmy, czy możemy połączyć się z dużym ekranem - bambam
- Nie, nie, przestań teraz Kunpimook Bhuwakul. Podpisy nie są odpowiednie dla telewizji... Czy chcesz, aby ten program został odwołany... Więc bądź cicho i oddaj mi telefon.
JACKSON
Zazdrosny jak cholera i podchodzi do ciebie naprawdę szybko, nie dbając o to, żebyś był w trakcie rozmowy z Yugyeomem.
- Więc hej, Y/N... Dlaczego widziałem, jak kręcisz filmy z BamBamem? Możesz mnie tylko fangirlować, rozumiesz? Dobrze. Pozwól, że jeśli kiedykolwiek złapię cię, nazywając go papi, zniszczę cię.
- Cóż... mała zazdrość panie Wang? -yugyeom
CZYTASZ
Reakcje GOT7
Teen FictionKsiążka pisana dzięki @eatmyasshobi Początek: 29 styczeń 2019 Koniec: ?