Kiedy, nazywa siebie brzydkim
Youngjae
Wstrząśnięty, kiedy zaczęłaś krzyczeć, że jest pieprzony.
- Choi Youngjae. Nawet nie próbuj tego gówna ze mną i ogólnie.
Więc szybko zamyka usta.
- Dobra... Zjem teraz lizaka i zacznę myśleć o własnej działalności.
Mark
Powiedziałeś mu, żeby odszedł i powiedział coś miłego przed sobą, kiedy po prostu pochwaliłaś go, że wygląda słodko a on zaprzeczył.
- Dlaczego tak się denerwujesz... Dobrze, jestem słodki... Dobra, teraz mów do mnie dobrze... Przyjmuję twój komplement, odbieram moje oświadczenie.
Jaebum
Miałaś już zły dzień i byłaś bardzo emocjonalna bez powodu, kiedy go przytuliłaś i kazałaś mu przestać i zapewniałaś go, że jest najpiękniejszym mężczyzną, jakiego widziałaś.
- Dobra, przestań kochanie, próbujesz mnie zmiękczyć, nie zasługuję na anioła takiego jak ty w moim życiu... jesteś dla mnie zbyt miła.
Jackson
Zaczyna wariować, kiedy nie rozmawiasz z nim przez pięć minut, przez to, że powiedział że nie wygląda słodko.
- Porozmawiaj ze mną kochanie. Y/N kochanie spójrz na mnie. Nigdy więcej tak nie powiem. Bardzo Cię kocham. Po prostu przytul mnie, proszę, błagam.
Yugyeom
Siedzi załamany, kiedy nazywasz go ślepym, ponieważ myśli, że wyglądał grubo w swoim stroju.
- No cóż.. znowu zaczynasz... T/N znajdź swój cholerny chill. Może żartowałem.
- Kim Yugyeom. Żartujesz lub nie kurwa, nigdy nie nazywaj siebie tłustym. Jesteś zbudowany jak gałązka, piękna gałązka. Kocham to gówno z twojego ciała, więc usiądź, do diabła.
- Cóż, do cholery... nie musiałem aż tak wyskakiwać... ale siadam teraz... odpocznij dobrze
Jinyoung
W szoku, gdy podasz mu rzeczywistą listę 100 powodów, dla których nie jest brzydki i dlaczego go kochasz.
- Oh wow Y/N ... Tak bardzo cię kocham, czy możemy teraz wsiąść ślub i pominąć tę kochane młode gówno miłości... To dosłownie najsłodsza i najmilsza rzecz, jaką ktokolwiek dla mnie zrobił.
Bambam
Skaczesz na niego jak koala i mówisz mu, że jest najsłodszą osobą, jaką dosłownie widziałaś w całym swoim życiu, ponieważ to cię zasmuciło, kiedy usłyszałaś, jak mamrocze to pod nosem, patrząc w lustro, próbując naprawić włosy.
- Kunpimook Bhuwakul. Jesteś najsłodszą osobą, jaką kiedykolwiek spotkałam. A twoja piękna osobowość jest tak piękna jak ty.
- Och, mój Boże, kochanie, kochanie, przestań, zacznę się rumienić.
CZYTASZ
Reakcje GOT7
Fiksi RemajaKsiążka pisana dzięki @eatmyasshobi Początek: 29 styczeń 2019 Koniec: ?