Kiedy, inny członek zachowuje się dwuznacznie w stosunku do ciebie.
Youngjae
Po raz pierwszy ubrałaś swoje obcisłe, białe jeansy a oczy Jacksona wraz z ręką natychmiast zeszły na twój tyłek, z pytaniem, czy zaczęłaś robić przysiady.
- Cholera Y/N.... Czy zaczęłaś ćwiczyć? Wyglądasz coraz lepiej. - Jackson
- Przepraszam?! Czy ja właśnie... Ty hormonalna dziwko, trzymaj ręce przy sobie, zanim zacznę cię dusić.
Jinyoung
Yugyeom naprawdę szybko przestał na ciebie patrzeć z góry na dół, ponieważ rzucił mu spojrzenie typu "nie próbuj tego dziwko", kiedy przyłapał go na obserwowaniu ciebie.
- Tak, to właśnie miałem na myśli, przez ten cały czas... spróbuj ponownie, a nie będziesz miał penisa Kim Yugyeom
BamBam
Miałaś ubrany crop top i zdejmowałaś kurtkę, a Jaebum zaczął się gapić, mówiąc, że masz ładną talię.
- Woah Y/N... nigdy nie widziałem cię w topie, twoja talia wygląda świetnie. - Jaebum
- Co kurwa Jaebum? Ładna talia? Zamknij się, suko, jeszcze raz wpatrz się w talię mojej dziewczyny to skopię ci tyłek jak na prawdziwego mężczyznę przystało.
Jaebum
Słyszy, jak BamBam pyta się ciebie, czy tyłek ci się powiększył.
- Cholera Y/N... Twój tyłek wygląda dziś lepiej niż zazwyczaj. - BamBam
- Nie wierze, że on to powiedział... KUNPIMOOK BHUWAKUL! Zaraz tam przyjdę i skopię ci tyłek. Uważaj na słowa w stosunku do mojej dziewczyny.
Jackson
Mark celowo zaczął wkurzać Jacksona, próbując żebyś go przytuliła, wiedząc, jak czepliwy i opiekuńczy był w stosunku do ciebie.
- Ty pierdolony złamasie. Ona jest moim misiem, nie twoim. Odpierdol się, zanim każą ci wyjechać karetką. Nie pieprz się z moją dziewczyną.
Mark
Jinyoung nieświadomy tego że Mark jest za nim uderzył cię w tyłek.
- Y/N... pizza to moja druga ulubiona rzecz do jedzenia... zgadnij, co jest pierwsze - Jinyoung
- Ty pieprzona mała suko. Pierwsze to na pewno dupa Jaebuma. Jeszcze raz powiedz coś takiego do mojej dziewczyny to się przejdziemy na prywatną pogawędkę.
Yugyeom
Powiedziałaś Youngjae, żeby się odwalił, kiedy próbował figlarnie uderzyć cię w tyłek, kiedy przechodziłaś.
- Pieprz się Choi Youngjae. Ty zboczony dupku. Zanim sama skopię ci tyłek. - Ty
- Wow T/N. Jestem teraz dumnym chłopakiem. Skop mu tyłek. Uderz go w dupę za próbę dotknięcia cię w ten sposób, nie pozwól mu tak traktować mojej dziewczyny.
CZYTASZ
Reakcje GOT7
Teen FictionKsiążka pisana dzięki @eatmyasshobi Początek: 29 styczeń 2019 Koniec: ?