Kiedy, widzi jak płaczesz
Jackson
Czuje się naprawdę źle, ponieważ nie wie, co zrobić, aby poczuła się lepiej, gdy nie możesz przestać płakać, więc siedzi po prostu za tobą i przytula cię, aż poczujesz się lepiej.
- Kochanie. Przestań płakać, jestem tu Y/N. Uspokój się, shh wszystko będzie dobrze, ok?
JaeBum
Próbuje pomóc, ale nie bardzo wie, co zrobić, więc po prostu daje ci wielki uścisk i opowiada kiepski żart.
- Kochanie przestań, jesteś zbyt kochana żeby płakać. Czekaj Y/N mam to! Co mówi długopis do drugiego długopisu? Jesteś niesamowita.
BamBam
Zamienia się w idealnego chłopaka i biegnie do ciebie w ciągu 1 sekundy, kiedy zobaczył pojedynczą łzę spadającą ci na policzek i daje ci kilka pocałunków jak najszybciej.
- Ah Babygirl. Nie, nie. Chodź tu do mnie. Niech BamBam da ci buziaczka. Moje pocałunki sprawiają, że poczujesz się lepiej i uleczy wszystkie swoje problemy.
Yugyeom
Tarmosi twoje policzki, aby cię rozśmieszyć i praktycznie zmusić do wyjścia z nim.
- Wiesz, że jesteś moim małym słodkim króliczkiem, prawda? Więc przestań płakać. Chodź, pójdziemy na jedzenie, okej? Wiem, że to twoja ulubiona rzecz, więc nie próbuj odmawiać bez powodu i tak cię zaciągnę.
Youngjae
Mówi w kółko że cię kocha, ponieważ miałaś hiperwentylację i się martwi.
- Tak bardzo bardzo bardzo cię kocham. Uspokój się. Zawsze tu będę! Proszę po prostu weź głęboki oddech. Zrób to ze mną. Wdech. Wydech. Nie chcę, żebyś straciła przytomność, chodź, połóż głowę na moich kolanach.
Jinyoung
Krzyczy na ciebie, bo zaczyna mieć łzy w oczach, widząc, jak patrzysz na niego ze łzami w oczach.
- Hej, Y/N, możesz to powstrzymać. Widząc, że jesteś smutna, mnie to zasmuca. Nie podoba mi się, kiedy się tak czujesz. Jestem tu dla ciebie, proszę. Nie ma powodu, żeby płakać.
Mark
Ideał chłopaka i biegnie do ciebie po tym, jak włączył muzykę, śpiewając ci twoja ulubioną piosenkę.
- Babygirl. Chodź tu, pozwól mi cię przytulić, zatańcz ze mną. Niech Mark Tuan cię uspokoi, wiem, że to twoja ulubiona melodia, nie odrzucaj mnie teraz.
CZYTASZ
Reakcje GOT7
Fiksi RemajaKsiążka pisana dzięki @eatmyasshobi Początek: 29 styczeń 2019 Koniec: ?