Počas SeokJinovej práci mu zrazu zapípal telefón. Nenápadne si ho vytiahol a pozrel sa, kto ho otravu je pri jeho veľmi dôležitej práci. SeokJin si totiž okrem spievania coverov na rôzne K-pop piesne privyrábal varením v dosť populárnej reštaurácii. Keď však vytiahol mobil, správa bola od neznámeho čísla.
Chlapec bol zmätený. Svoje číslo predsa v najbližšej dobe nikomu nedával. Alebo áno?
Nie, bol si istý, že nie.
Otvoril správu a začal čítať. Po prečítaní bol zaskočený.UnknownNumber: ahoj SeokJin:D Tu Namjoon ☺
Chlapec hľadel na obrazovku. Kde Joon získal jeho číslo?
Gennie: ahoj... Kde si zobral moje číslo? A ako ti môžem veriť, že si to ty? Veľa ľudí vie, že môj gay-bias-crush je práve Kim Namjoon. Ak si naozaj Joon, predlož dôkaz
UnknownNumber:
Gennie: ahah, takže dobre vedieť, že zatiaľ čo ja už makám, ty ešte len stávaš.
UnknownNumber: taktiež je dobre vedieť, že máš na mňa svoje gay-bias-crushe. A inak. Nie je náhodou dnes nedeľa? Alebo som zase mimo?
Gennie: je nedeľa
UnknownNumber: tak prečo si v práci?
Gennie: pretože musím
UnknownNumber: kto povedal?
Gennie: môj šéf
UnknownNumber: kde pracuješ?
Gennie: v reštaurácii Honey ako hlavný kuchár
UnknownNumber: vieš snaď variť? uwu
Gennie: áno xd
UnknownNumber: pozývam ťa k nám do dormu. Nikto z nás nevie variť, iba Chim trochu, ale to naozaj iba trochu. Raz musíš prísť!
Gennie: dobre, beriem ťa za slová. Ale teraz už musím ísť šéf na mňa kričí. Papa~
UnknownNumber: ahoj^-^
Namjoon pozeral do stropu. Bol veľmi zmätený. Je snáď do SeokJina zamilovaný? Je vlastne možné sa tak rýchlo zamilovať? Asi áno keď sa to teraz stalo. Chcel SeokJina nutne vidieť. Potreboval ho vidieť. Predstavoval si, ako s ním robí hriešne veci. Vedel, že by takto nemal premýšľať, ale nedalo sa prestať. SeokJin bol tak moc... Dokonalý? Áno, to je to slovo.