MK-8

548 41 5
                                    

Hayley

Hamileliğin son ayındayım.Karnım o kadar şişti ki doğru düzgün hareket edemiyorum. Şuan kızıma bir mektup yazıyorum. Klaus'un  bağırışını duyduğumda tüm dikkatimi dağıldı. Son zamanlarda çok paranoyaklaştı. Onca zaman neredeyse hamileliğimin tümünde bana karşı çok soğuk davrandı. Her ne kadar Elijah yanımda olsada ben onu istiyordum. Her neyse bugün bir parti var. Cadıların adını söyleyemediğim bir parti. Elimdeki kalemi masa bırakmak isterken elimden düştü. Sonra aniden kapıda endişeli bir şekilde Klaus belirdi.

"Ne oldu? İyimisin?Bebek iyi mi? " Klaus un ardı ardında gelen soruları sonunda bitince elimle yerdeki kalemi gösterdim.

" Sadece kalem. Masa bırakırken  düştü. " Klaus derin bir nefes aldı. Tam geri gidicekti ki ona seslendim.

"Klaus. Sencede artık konuşmamız gerekmiyor mu? " Klaus gözlerimin içine baktı.

"Ne hakkında?" Ben ona ciddimisin bakışı attıktan sonra hafifçe gülümsedi. Hatta o kadar kısaydı ki gerçekten gülümsedinden bile emin değilim. Bunu uzun zamandır görmemiştim.

"İşlerim var." O an tüm sinirlerim tepeme geldi. 9 aydır sürekli işi vardı.  Ben evindeki değersiz bir çöp gibiyimdim. Klaus hızla odadan ayrılınca bende akşam için hazırlamaya başladım.

Akşam

Üzerimde siyah bir elbise vardı. Ve bu parti acayip sıkıcıydı. İçki içememek iğrençti veya dans edememek. Daha fazla orda kalamayacağımı anlayınca eve gitmeye karar verdim. Kapının yanındaki Elijah ' ın yanına gittim.

"Burası çok sıkıcı. Ben eve gidiyorum." Bana dikkatli olmamı söyledi. Ev çok uzak olmasada yakında değildi. Yolda yürürken başıma sert bir darbe aldım. Ve sonrası karanlık.

KLAUS

Partide gözetlediğim Hayley'i bulamayınca telaşlandım. Nereye giderdi ki. Elijah ' ı görünce yanına gittim.

"Hayley Nerede? " Elijah sakin bir şekilde cevap verdi.

"Sıkıldığını ve eve gitmek istediğini söyledi. Herhalde şuan eve varmıştır." O an telaşı daha da arttı. Ya başına bi şey gelirse. Sinirle Elijah ' a bağırdım.

" Tek başına gitmesine izin mi verdin. Kafayı mı yedin sen."  Elijah istifini hiç bozmadan

"O aklı başında bir kadın Klaus endişelencek bir şey yok.Hem onu şimdi neden umursuyorsun ki bunca zaman yüzüne dahi bakmadığın kadını."Bu kadar rahat olmasına katlanamadım. Dışarıda hava biraz rüzgarlıydı. Melez güçlerimi kullanarak onu bulmaya çalıştım.  Ama herhangi bir ses yoktu. Hızla eve ilerlemeye başladım. Vampir hızıyla sayesinde kısa bir sürede evde oldum. Hayley'e seslendim ama bir ses yoktu. Kalp atışlarında dinlemeyi denedim. Ses Bodrum'dan geliyordu. Aşağı indiğimde gördüğüm şeye şok oldum. Hayley elleri bağlı ve boğazı kesilmiş bir şekilde yerde yatıyordu.  Karnındaki şişlik ise inmişti. Tanrım. Bu olamaz . Gözümden düşen göz yaşına aldırmadan hızla yanına çöktüm.  Başını dizilerimin üstüne koydum ve saçlarını okşamaya başladım. Çok güzel bir kadındı ve şuan tüm teni solmuştu. Bu ona  yakışmıyordu. Hayley birden kalkınca büyük bir şok yaşadım. Bu olaya daha önceden şahit olsamda bu şaşırticıydı.Etrafına bakındıktan sonra bana döndü. 

"Neler oluyor?"

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 25, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MELEZ KEHANETİ ( KLAYLEY )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin