009 (SOMMIGE STUKKEN W)

22 1 0
                                    

Lol ik ben niet eens volbloed Marokkaans. Alleen mijn moeder is Marokkaans, mijn pa is Spaans.

9:00
Oeff het 2e uur ik zit nu in Frans van Meneer Pors. Ik kan gwn vloeiend Frans praten dus ik Frans is m'n favo vak😎. Ik kijk rond in mijn klas en zie al die gezichten van mijn klasgenoten. Ze begrijpen er duidelijk niks van maar ze staren naar het bord. Het ziet er echt grappig uit en ik kan mijn lach niet meer inhouden.
Ada: hahahahahahaga!
Meneer Pors: Wat is er Ada?
Ada: désolé monsieur, mais tous ces visages de ces enfants sont vraiment drôles.
Hij rolt met zijn ogen en gaat door met de les.

10:10
Eindelijk pauze! Ik ren snel naar mijn kluisje en ga dan bij een tafel zitten. Meteen komen m'n vrienden. Ik vreet al mijn eten op en daar na gaan we nog leerlingen irriteren, docenten irriteren en we praten nog een beetje. (Lol ik maak ook altijd m'n huiswerk ik de pauze maar zo is Ada niet😂) dan gaat de bel en maar 4 mensen lopen met mij mee. Want die zitten in mijn klas..

10:30
Ik heb nu Nederlands en ik haat die docent. Meneer de Vries.. als ik binnenloop ga ik samen met mijn vriendin zitten. Meteen als ik Darin binnen zie lopen verschijnt er een grijns op mijn gezicht (ja dit is allemaal echt gebeurd en ik heb toestemming aan Darin gevraagd of ik dit mocht schrijven) ze is gewoon mijn entertainer tijdens Nederlands, en alle  andere vakken behalve wiskunde. Noa kijkt me aan en pakt de timer.. we gaan checken hoe lang het gaat duren voordat Darin eruit word gestuurd.

Meneer de vries: Jongelui. Vandaag gaan we het hebben over grammatica
Meteen begint iedereen te fluisteren terwijl ik foto's zit te maken van Kaylynn. Hij gaat verder met zijn les door filmpjes te laten zien en dan begint Darin hem helemaal te roasten (laat effe weten of jullie willen horen wat ze allemaal heeft gezegd want het is echt grappig, en ze was bijna geschorst voor de 2e keer c:)
Meneer de Vries: Darin, ga mijn les uit. (btw de vries is niet de echte achternaam maar die docent ga ik niet zeggen). Darin weigert en meneer de Vries geeft uiteindelijk op.

We moeten opdrachten maken maar iedereen speelt spellen uiteindelijk drukt meneer de Vries op een verkeerde toets op het toetsenbord waardoor heel groot op het bord staat: ik ben zo nat ik ben niet droog te föhnen..

Ada: Oef.
Daarna begint Darin helemaal gek te worden en te schreeuwen tegen hem en iedereen gaat stuk. (Jep nog steeds waargebeurd) dan kijk ik naar achter waar Tamir zit en we kijken elkaar aan ik kijk snel weg.. hij was mijn oude crush. Sinds de basisschool. Nu niet meer.

Oke sommige delen gaan waargebeurd zeggen maar dan zet ik een W in de titel.

11:40
Het is weer pauze yes! Als ik zie dat volgende les uitval heb zoek ik al mijn vrienden en gaan we snel naar wkc.

How to be goals 101Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu