ik pak mijn telefoon op en het is oscar, de broer van kevin.
o: ada
o: ada weet je waar kevin is?
o: ???nog een paar honderd ervan.
kevin zou nu niet weg zijn, het is 22:00.a: nee hz?
o: hij is niet thuis.
a: wacht ik kom eraan.ik zeg snel tegen oma dounia dat ik naar oscar ga en pak m'n fiets. dan zie ik kawtar in de schuur te netflixen..
ada: uhhm kawtar..
kawtar: wat?
ada: waarom zit je in de schuur?
kawtar: samir zit in m'n kamer en heeft de deur op slot gedaan.kawtar is ook bevriend met kevin dus ik vertel haar het nieuws.
kawtar: oke ik kom ook.
bij kevin's huis aangekomen
oscar: kevin was om 21:00 nog hier maar toen mamma hem niet riep om 22:00 kwam hij niet naar beneden. dus ik ging naar zijn kamer en hij was er niet, maar het raam stond open..
ada: maar om 22:00 waren we nog aan het appen...
oscar: over wat?hoe moet ik hem vertellen dat we over adil hebben gepraat??
ada: nou gewoon over school en vrienden.. en crushes....
kawtar: uhh.. niet op dit moment ada we praten hier morgen wel over.
oscar: kom we wachten nog even en zoeken zijn kamer door dan zien we wel of hij er morgenochtend is, de politie bellen doen we als hij er morgenmiddag niet is.
kawtar: ja waarschijnlijk is hij gewoon iets heel leuks aan het doen😉
ada: ew kawtar nee!dan word ik gebeld door een anoniem nummer...