Ustajem veoma rano,jer mi je danas zadnji ispit koji trebam da položim I zvanično ću postati arhitekta.To mi je san od kad sam bila mala,obećala sam sebi da ću to biti kad porastem,I eto fali mi samo jedan korak do ostvarenja.
iz mojih misli me prekida zvono na mom telefonu.
ja:,,halo tata?''
tata,,dođi brzo u moju firmu hitno je''
ja:,,tata danas imam ispit,molim te sačekaj da završim ispit pa ću doći''
tata:,,nemam vremena,odmah dođi''
ja:,,uf dobro''
prekinem vezu,tata nije nikada imao razumevanja za mene,uvek mu je bio važniji posao I ugled nego ja,jedino je moja mama uvek bila tu uz mene kad mi je bilo najteže I jako sam joj zahvalna na tome.
uvek je pokušavala da skrene pažnju tati,da malo više obrati pažnju na mene,ali nikada nije uspevala u tome.šta je tu je,moram da krenem kod njega u firmu odmah,ako mislim da ne zakasnim na ispit.
izlazim iz kuće I napolju je prijatno vreme.nikada ne idem taksijem ili kolima,uvek mi je lepše da šetam.
nakon 30 minuta sam stigla u njegovu firmu,ušla u lift I stisnula 3.sprat.
kada je lift stao izašla sam iz njega I uputila se ka očevoj kancelariji.
ja:,,zdravo tata,kaži šta je toliko hitno,samo požuri jer moram da idem na ispit''
tata:,,u redu sedi''
sela sam u jednu od fotelja
ja:,,pa šta je toliko hitno''
tata:,,Lana moraćeš da se udaš"
ta rečenica mi je odzvanjala u glavi
ja:,,da li se šališ sa mnom?''
tata:,,Lana,nije mi do šale,moraš da se udaš I kraj,suta uveče će doći kod nas na večeru,a sad izlazi iz kacelarije imam veoma važna posla''
zaprepašćena njegovim rečima izlazim Iz kancelarije,I dalje nisam svesna situacije,kao da mi se život rasturio u 10000 komada,ali moram sada da budem pribrana na bih uradila ispit.
stigla sam u školu sela u klupu,I krenula da radim ispit,nisam mogla ni očemu da razmišljam sem o toj rečenici koju je tata izgovorio,ne mogu da verujem da je uništio moju maldost,I da ja trebam da se udam u 20 godina,posle ću razmišljati o tome,ali sad trebam da lepo uradim ispit.
KAMU SEDANG MEMBACA
,,Brak na papiru''
RomansaLana je jedna sasvim normalna devojka,ćerka poznatog biznismena,koja je bila na putu da postane arhitekta,ali jedna vest će je ometi u tome I to će ostati samo san.Sa druge strane imamo Vukašina,koji je sin najpoznatijeg biznismena,on nastoji na dob...