1

3.9K 97 25
                                    

Mă numesc Li KuMin , am 20 de ani , sunt destul de înaltă 1.70 , tata e sud-coreea iar mama e pe jumătate româncă pe jumătate moldoveancă , deci eu sunt un fel de corcitură  , eu arăt așa :

Ochi albaștri-verzui după cum vedeți în poză , părul de culoare blond spre cafeniu ,știu că arăt ca o adoleșcentă de 15 ani , frecventez școală de arte din Seul , îmi place să desenez  să cânt și să dansez  , prietena me ce mai bună Kim Soobin lucrează stagiar la BigHit interteimen , ea vrea să ajungă o cântăreață celebră , cât despre mine , asta vreau și eu , dar mei greu să cer ajutorul lui Soobin din cauză că ia mereu mă ajută , ba chiar m-a învățat să cânt la pian .
Într-o zi am avut un noroc foarte marea și am ajuns la BigHit.Să vă povestesc cum sa întâmplat  .Aici va povesti Soobin .

Era o zi frumoasă de vară , colegele mele de stagiu , se uitau pe telefonul meu și au văzut multe poze și videouri  cu mine și ea , cum cânta dansa, cânta rap , născocea coregrafii și încercam să o înveț să cânte la pian .
- Soobin , cine este fata asta .Întreabă o fată pe nume Kim Nana .
- A , ea este cea mai bună prietenă a mea Li KuMin .
- E așa de talentată , de ce nu ai aduso și pe ea aici ? poate am forma o trupă și om putea debuta .Spune o alta fata pe nume Min YoKo .
- Are dreptate , trebuie să o arătăm șefului .Spune Park EaJoo
- De ce nu m-am gândit și eu la asta .
Fugeam ca nebunele pe coridoare , și am ajuns în fața ușii șefului , am bocănit și am intrat .
- Ce e fetelor ? Cu ce ați venit să mă mai bucurați ?
- Doar uitați - vă ! Am spus noi în unison , nici măcar nu l-am observat cum Kim Namjoon se uita peste umărul șefului, serios vorbind nici nu l-am observat când am intrat în cameră .
- Fetelor , mea venit o idei genială , veți debuta ca o trupă , ea tot va face parte din trupă , iar trupa se va numi Lovely Bad Girls , gen LBG .
- Mai lipsește ,,T ,, și suntem reprezentante LGBT , spun eu nemulțumită de numele trupei .
- În legătură cu numele ne vom mai gândi , doar aduceți-meo  pe fata asta ... cum ziceai că o chema .
- Li KuMin .
- Eu m-am gândit la nume pentru trupa lor , spune Namjoon , ce ziceți de Golden Girls sau LoliPop .
- Ne place Golden Girls  , spunem noi în unison .
De aici iau iar eu eștafeta .
După două zile  mea venit o scrisoare cum că vor ca eu să fac parte dintr-o trupă .



Singură În Fața Lui ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum