Bă , deci am 110 ochișori , numi vine să cred, și unde vă sunt comentariile și acel neafurisit de "Neeeext" , oricum pentru voi nu e important deci să trecem la poveste .
Pov. KuMin .
Mă trezesc de dimineață și mă uit prin jur, văd că Namjoon nu-i lângă mine , mă uit pe telefon și văd că deja ora 9 , o doamne am întârziat , mă îmbrac rapid cu hainele mele de eri și fug jos .
Acolo stătea Namjoon pe canapea și se uita la televizor .
- Unde pleci ,mă întreabă el zâmbind dulce ?
- La studio , tu cumva nu întârzii ?
- KuMin , azi e sâmbătă .
- Ce ?
- Ție foame ? Spune el râzând .
Eu dau afirmativ din cap .
- Vrei clătite arse ?
- Stai ce , cum ai reușit așa ceva ?
- Păi , ori ardea bucătăria ori clătitele , din două una .
- Merg să fac eu clătite , că me frică să nu mai faci vreo prostie pe acolo .
Merg la bucătărie și mă apuc de treabă .
Făceam clătite , două mâni puternice îmi înconjoară talia .
- Ce e Namjoon ?
El își pune capul pe umărul meu .
- Vrei să stai și azi la mine , te rog .
- Bine , dacă mă rogi așa frumos Joonei .
- Eu merg până în biroul meu de la etaj , când termini să mă chemi , după ce a spus cuvintele astea mă sărutat scurt pe obraz și a fugit mâncând pământul la etaj .
Am terminat și am mers la el sus să-l chem . Am deschis ușa și îl văd cuprins în cea ce făcea și nu ma observat .Merg tiptil la el și mă așez la el în poală ( bine că nu la el în spate căci avea să rămână fără nas 😂😂😂) .
- Ce faci ?
- Scriu un nou cântec și nu îmi vine nimic în cap .
- Dacă vrei, te ajut eu .
- Dar cu mâncarea cum rămâne ?
- Hai dar mai întâi să mâncăm .
Am mers jos , am mâncat , am spălat vasele și dinou suntem în biroul lui .
- Deci , cu ce să te ajut ?
- Stai aici pe piciorul meu și ajutâ-mă cu cântecul asta .
Cât scriam se uită la mine , mă analiza și se juca cu o șuviță din părul meu .
- Gata .
- Deja ?
- Da .
Să uitat fascinat la mine apoi a citit cântecul .
- Chear te pricepi .
- Mersi , putem a trecem pe la mine pe acasă ?
- Da , de ce ?
- Să-mi eau niște haine , doar nu o să dorm din nou în hainele tale și luni nu o să am în ce mă îmbrăca .
- Dar îți stă așa bine tricoul meu , stai ... vei sta la mine și mâine , ce bine .
Ne-am încălțat și am plecat spre casa mea , am luat hainele și chitara .
- Știi să cânți la chitară ?
- Desi...
Nici nu termin cuvântul căci nu știu de unde dracu apare Soobin ( eu știu , a căzut din beci în pod și așa a ajuns aici , glumesc )și Suga .
- Li KuMin unde ai fost până acum te-am sunat de 100 de ori .
- La Namjoon .
- Kim Namjoon, sper că nu ți-ai pus miânele pe ea ( dacă înțelegeți ce vreau să spun 😈😈)
- N-am de gând să-i fac nimic rău iubitei mele .
- Ai grijă Kim , verginitatea ei e în joc , stai, ce vă întâlniți ?
- La ce te gândești perversao ? , spune Suga cam amuzat de situație .
- Kim să ai grijă de ea că , te tai .
- Bine , bine .
- Să înțeleg că ne-am înțeles , oricum unde mergeți cu chitara ?
- La Namjoon .
- Îi faci dedicație de dragoste printr-un cântec lui Joon ? Spune Suga sarcastic .
- Știi, chear n-ar fi o idee rea ,zise Namjoon .
- Bine Soobin , mai văzut că sunt înregulă acum îmi dai voi să plec la Namjoon ?
- Da, dar zi să-și țină mânele acasă sau dacă nu se poate abține că și Suga trimitel să cumpere prezervative .
- Am deja .
- De ce , nu spune că țe-ai traso cu MinYoo .
- Ba da .
Auzind răspunsul asta am simțit cum mă fărâm în un miliard de bucățele .