Au trecut 8 luni de când Namjoon a spus că mă iubește și 6 luni de când am debutat .Și relația noastră o ținem în secret de reporteri și army . Relația noastră decurge destul de bine dar a apărut o mică problemă .
Merg pe coridoarele de la Big Hit ,merg să-l văd pe Namjoon și să-i cânt cântecul nou . Intru pe ușă și îl văd cum descurcă și zâmbește cu o fată .
- Bună Joonei opa , vreau...
- Nu acum KuMin , sunt ocupat , mă întrerupe el apoi vorbește mai departe cu fata aiea.
- Ou , bine ,spun eu tristă și dau capu în jos .
Se apropie V de mine .
- Ea e HuiNea (stați că eu încă mă râd de numele ăsta , moldovenii o să înțeleagă , explicație pentru români și moldoveni care nu știu rusa
" huinea " înseamnă câcat, nu judecați numele ăsta chear există😂😂😂 ), se pare că au multe în comun , e seama să nu-ți fure iubitul .- Ce vrei să spui ??
- Hyung încetează , nu o speria , dar totuși KuMin ,Tae are dreptate , ar trebui să ei atitudine .
- Sigur ,dar nu vreau supăr așa pe Namjoon , Kookei .
- Bine să nu spui că nu te-am avertizat .
A trecut o săptămână și tot mă ignoră vorbește doar cu HuiNea ( capitolul ăsta trebuie să fie trist , dar eu tot mor de râs ),mă simt singură , vreau să vorbesc cu el , dar el nu îmi acordă nici un pic de atenți , m-am hotărât , trebuie să vorbesc cu el despre asta .
Aștept până ce iese fata aia , care cică e coafeza lui Namjoon , și intru repede .
- Namjoon , trebuie să vorbim .
Apoi ușă se deschide și era iar HuiNeace intră .
- Joonei opa , poți să mă ajuți .
- Da , acuș și scuze KuMin dar nu acum , spune el și pleacă după aia .
Toate astea sa petrecut în fața băieților .
- Deci, acum el permite la toată lumea săi zică așa ,spun eu în șaoptă și încep să îmi apțini lacrimile,
- KuMin ești bine mă întreabă , Jin .
- Da , spun eu cu un zâmbet fals pe față și cu lacrimi în ochi .
Ies pe ușă și mă îndrept spre camera de înregistrări , acolo este chitara mea și caietul pentru cântece , poate îmi va trece . Ajung acolo , iau caietul , îl deschid și scriu tot ce îmi vine pe suflet .Scriam și vărsăm lacrimi pe foi
" Mă uit în ochii tăi
Și văd pe alt cineva ,
Văd o altă persoană ,
Văd că ții mai mult la ea ,
La mine nu te mai gândești ,
Doar pe ia deja doar o iubești ."Versurele le-am scris în coreeană , dar am început a cânta în română .
În tipul acela , pov. Namjoon .
Intru înapoi și văd băieții cu o fețele triste.
- Hyung , trebuie să vorbim despre KuMin .
- Da ce e cu ea ?
- Tu chear nu ai observat ?, zice Suga .
- Ce anume ?
- Hyung când ai vorbit ultima dată cu KuMin .
- Ăăă , nu știu .
- Namjoon , ai ignorato toată săptămâna , și acum plânge !! Spune Jin revoltat .
- Ce ? Spun eu și fug să o caut .
Am căutați peste tot .Singurul loc unde ar putea fi ar fi studioul de înregistrări . Mă apropii de el și aud vocea frumoasă a lui KuMin , cântă în altă limbă . Intru tiptil , mă uit peste umărul său și văd cântecul ăsta dar scris în coreeană , citesc versurele și observ că foaia e jilâvă , ea chear plânge , merg în fața ei și o îmbrățișez cât de tare se poate .
- Iartă-mă KuMin , te rog iartă-mă , știu că te-am rănit , promit că nu o să te ignor sau să-ți fac rău niciodată , doar iartă-mă .
Îmi răspunde la îmbrățișare .
- Joonei , nu-ți mai cere scuze , știu că nu vrei să mă rănești și știu că mă iubești mult de tot .
Auzind aceste cuvinte , o sărut pasional dar suntem întrerupți de HuiNea .
- Namjoon ,trebuie să vorbim .
- Nu acum HuiNea , sunt ocupat .
- Dar e ceva important .
Mă uit la KuMin și ea dă aprobator din cap. Ies în coridor cu HuiNea .
- Ce e ?
- Vroiam să-ți spun că te plac foarte mult . Spune ea .
- Și eu te plac , dar că pe o prietenă și colegă , singura persoană pe care o iubesc este KuMin și nimeni și nimic nu o va înlocui .
A dat capul în jos și a plecat nervoasă . Vreau să deschid ușa camerei în care se afla KuMin , că în brațe sare ea .
- KuMin mai speriat .
- Scuze .
- Am o întrebare, vrei să dormi azi la mine ?
- Desigur , oricum săptămâna trecută neam uitat hainele la tine .
- Știu , cum crezi că dorm așa bine .
- Ce vrei să spui , doar nu-mi spune că le îmbraci ?
- Nu , le adulmec doar .
- Ce ciudat ești ?
- Da sunt ciudat , dar sunt ciudatul tău , bine acum , hai acasă .