Stau și mă uit în pod. M-am saturat de tot ceea ce e legat de băieți. Mai stau și mă uit la minunatul pod apoi merg să îmi fac ceva de mancare. Am mâncat am spălat vasele apoi mi-am mai făcut o cafea tare apoi am mers să scriu un cântec. Nu am putut dormi toată noaptea , aveam visuri urâte și tușeam . Mă îmbrac apoi plec spre studiu . Merg încet și nu îmi pasă că voi întârzia , me -am luat și caietul de cântece să - l arăt fetelor .Ajungând la studio și mă izbesc de ceva ,sau mai bine spus cineva .
- Scuze nu am vru... spun eu ridicându-mi privirea din jos .
Era Namjoon , numi spune nimic și-și pleacă privirea în jos .
- Scuze pentru data trecută , eram cam furios și nu-mi dădeam seama ce spun .Spune el jenat de tot ce sa întâmplat data trecută .
- Nu-i nimic .
- Chiar îmi pare rău doar că iubita mea sa despărțit de mine .
- Se vede că o iubeai foarte mult .
-Mda ,dar ea mă folosea .
- Înseamnă că e un om foarte rău ,spun încet sperând să nu mă audă .
- Ai dreptate nu știu cum de o puteam suporta .
La auzul acestor cuvinte am început să râd dar el zâmbind arătând-uși gropițele ,eu apoi roșind .
- Ești roșie , ai cumva febră ?,mă întreabă el îngrijorat .
- N - nu ,spun eu acoperndumi fața , trebuie să merg în sala de dans .
- Stai că vin și eu cu tine .
Am intrat în sala de dans unde era J-hoop Jimin și fetele . Ne-am salutat și apoi am trecut la treabă . După ce am dansat am luat o pauza și am vrut să le arăt cântecul fetelor .
- Fetelor am scris un cântec .
- Serios , al câtulea al 64-lea sau al 65-lea ? , întreabă Soobin fericită .
- Al 73-lea .
- Of , KuMin , iar ai scris toată noaptea ?
- Da , îmi veneau pur și simplu idei în cap și le scriam .
- Nu contează , da caietul încoa .
După ce fetele au citit notele cântece am început să repetăm din nou coregrafia că să fie perfectă în zioa debutului . Cât timp dansam am observat că băieții se uitau la cântecele care le-am scris . Deodată simt o slăbiciune în picioare apoi văd negru în fața ochilor și simt cum fac contact cu pământul .