ביקורת 10- Dark wonderland

48 2 2
                                    

שלום לך talbook3, מוכנה לביקורת?
כי אני כן.

ביקורת על הכריכה:

אז, אגיד לך את זה ככה: זאת כריכה סבבה והכול, אבל היא רק סבבה, לא יותר מזה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אז, אגיד לך את זה ככה:
זאת כריכה סבבה והכול, אבל היא רק סבבה, לא יותר מזה. יש בה המון המון בעיות.

1. שינוי הפונטים החד יותר מדי, השתמשת פה בשלושה פונטים שונים/שני פונטים מנוגדים בטירוף וזה מעשה מאוד לא נכון.

2. אהבתי את הפונט של שם הספר, רק שהשתמשת בשניים שונים, כך שיש פה קצת אי הבנה, חשבתי שהמילה dark בכלל לא קשורה בגלל השינוי החד בפונטים.

3. עומס על החלק התחתון של הכריכה: השם, שם הספר שמחולק לשתי שורות, הדמות של הנערה. יותר מדי פרטים על חלק אחד בכריכה.

4. את יודעת מה אני ממליצה? אני ממליצה לך להזיז חלק מהפרטים המעופפים למטה או רחוק יותר, ולהניח את שתי השורות של הפונטים למעלה, אבל ברצינות, את באמת חייבת לשנות את הפונט של dark מפני שזה ממש מבלבל, שני למשהו דומה יותר לפונט השני או שתשני את שני הפונטים לפונטים דומים יותר.

ביקורת על התקציר!:

" "אין לך ברירה." אמר החתול. "כולנו משוגעים כאן. אני משוגע, את משוגעת."
"איך אתה יודע שאני משוגעת?" שאלה אליס.
"בטח שאת משוגעת, אחרת לא היית באה לכאן בכלל."

אליס נקלעה שוב לארץ הפלאות,
אבל הכול שונה משזכרה.
המקום העליז עם היצורים המשונים, המקומות המוזרים, והיופי המטורף, הפך לאפל, חשוך וקודר.
חבריה משכבר הימים נעלמו, והשליט הנוכחי הוא המלך המסתורי, המכונה "מלך האבן".

מעשיו אכזריים ללא קץ, ויש האומרים שלבו עשוי גם מאבן, מכך גם כינויו.
אף אחד לא יצא מארמונו בחיים, והאדם היחיד שיצא משם אי פעם, הרג את עצמו מרוב טירוף.
אליס נרדפת על ידי המלך, ולא יודעת למה.
הדבר היחיד שידוע לה, שהוא רוצה אותה מתה.
וכמה שיותר מהר.

בדרכה, אליס תפגוש את ארץ הפלאות בצורה שבה לא ידעה מעולם.
עליה למצוא את שרביט הלבבות כדי להשיב את הסדר על כנו.
סודות ומסתורין עולים על פני השטח, במקום האפל שהיה כל כך עליז פעם.
דברים שאליס לא ידעה מתגלים, והמציאות נראית מבלבלת יותר ויותר.
מה שאליס תגלה, לא משנה מה, ישנה את חייה... "

פינגווין מלמדת Where stories live. Discover now