20

1.7K 95 24
                                    

persoana a 3 a

"Ce naiba faci aici, copile?" se opri taehyung cand când îl vazu pe jamless aproapiindu-se de el.

"Nu sunt un copil, sunt Jimin, iar Jungguk mi-a scris pentru a veni aici fiindcă e beat!"

"El mi-a scris mie primul!"

Cei doi erau atenți unul la altul neobserva usa deschisă ce dezvăluia un Jungkook manga.

"Daddy! Oppa! " baiatul cu părul brunet încearcă să meargă drept la ei, dar nu reușii și cazu pe podea.

"Rahat " spusesera ambii și îl ajutara pe Jungkook să se ridice.

" Sunt fericit ca sunteti aici" zâmbi leneș Jungkook.

Jimin închise ușa și când se întoarse, gâfâi în șoc.

"g-guk ... ar trebui să-ți pui niște haine"

"haha, ar fi trebuit să-l vezi acum câteva săptămâni!" chicoti taehyung în timp ce se uita la băiat: chilotei albaștri și un tricou foarte scurt și strâns care-l facu sa-și muște buza inferioară.

Jungkook se uita la ei inocent în timp ce se juca cu tivul tricoului său, se așeză pe pat, fără să se uite în altă parte decât la prieteni lui.

"Atingeți-ma daddy și oppa" jungkook spuse nevinovat, în timp ce se așeză pe pat și începu să se pălmuiască prin chilotei, privind ambii bărbați.

"Daddy ... ngh ... o-oppa!"

Jungguk se lasase moale gemand și continuând să se pălmuiască pe el însuși.

Taehyung a gemut și s-a uitat la Jimin.

"Nu știu multe despre tine, jamless kid, dar o să-l iau!" zambi și începu să se indrepte spre Jungkook fiind foarte aproape de el. "Daddy te va lua, baby"

El a împins mâna lui kook din chiloți și i-a dat jos. Cel mai mare a ajuns între picioarele lui, a prins membrul întarit al babyboy-ului său și foarte încet a început sa-l frece.

Jimin îi privea cu ochii desfrânați simtându-și micul prieten ca se trezește.

"oppa " micuțul gemuse privindu-l si mușcându-și buzele roșiatica. "alătură-te nouă, oppa!" el își atingea sfarcurile și își închise ochii pentru o secunda.

Taehyung îl freca pe Jungkook, dar se întoarse privindu-l urat pe Jimin.

" l-ai auzit, no jamless!"

Jimin dă din cap și se strecoară și el.

"Vreau pula lui oppa!" jungguk chicoti și îi facu semnale lui taehyung să se oprească.
"Oppa, mă poți hrăni?" Jungkook se uită la el inocent și își linse pe buze.

"S-sigur!"

Jungguk zâmbește și se întoarce, vazandu-i taehyung și Jimin mușcându-și buza roz de jos.

"Haide, pune membrul în gură, oppa"

obrajii lui Jimin au devenit roșii încearcand să obțină ajutor de la tae, dar se pare că el era ocupat lingându-și buzele uitandu-se la fundul lui Kook.

cel învârsta își așează pula în fața chipului și se uită la el. micutul se mișcă ca sa se întoarcă si sa-l înfrunte pe daddy-ul sau.

"daddy"

taehyung se uita la el, așteptând sa vada ce vrea babyboy-ul sau sa spună

" dacă mă hrănește oppa.....poti sa ma hrănești si tu?"

poate jura că vrea sa-l îmbete pe Jungkook mai des.

"totul pentru băiatul meu!", taheyung ranji, apropiindu-se de fundul bebelușului sau, în timp ce-și lingea buzele.

și-a introdus limba in fundul baiatului, începând sa și-o învârtă de jur împrejur.

"a-ah ~ daddy" închise ochii și începu să pompeze pe membrul gros al lui Jimin.

taehyung i-a pălmuit fundul, făcându-l sa scoată un geamăt, arcuindu-și spatele arzător în plăcere. Jimin își închise ochii de plăcere, apucând părul lui Jungguk, făcându-l să-l ia pe tot in gura. prima data se îneca cu el, dar apoi începu să-i placă și să sugă mai repede.

taehyung a reluat să lingă gaura lui Kook, intrând și ieșind la o viteză rapidă. jungguk gemu, putând find auzit chiar dacă își rostea limba in jurul membrului lui Jimin. cel mai invarsta se mișcă în gura lui Jungguk, în timp ce băiatul gemea în jurul lui, mai apoi lichidul fierbinte aflandu-de în gura băiatului micuț, puțin picurând din gură în jos pe bărbie și apoi pe cearceaful de pat.

băiatul își închide ochii, înghițând toată sperma lui Jimin.

"acum este rândul lui daddy sa te futa rău babayboy" ranji Taehyung si îi săruta spatele arcuit.

"fute-ma daddy"

Jimin îi urmarise, fara sa stie ce sa faca.

"runda a doua, oppa?" obrajii lui erau rosii , vazand cum se scurgea sperma in coltul buzelor lui.

"sigur, bebe" el curăță sperma cu degetul mare, lingindu-si degetele.

taehyung își ținea membrul, mai apoi împungându-l in fundul delicios a lui Jungkook. amândoi gemînd în același timp, lăsându-i plăcerea și pofta să-i ghidească.

el începu să se miște încet, încercând să l tachineze pe cel. mai tânăr.

jungguk a început să geamă din nou și a izbucnit membrul lui Jimin cu o plescaitura.

" nu gusta, daddy. fute-ma fără rușine"

"cum vrei tu, baby"

el a început să se miște mai repede, abuzându-i gaura strânsă. mâinile lui erau pe fesele celei mai mic, strângându-le.

pe cealaltă parte jungguk se bucura de pula lui Jimin pentru a doua oară.

gemete, palme pe piele, lovituri, înjurături și smiorcăituri...

"ooooh, daddy!" jungguk a strigat

sperma curgea de la gaura lui umflată până la ciorapi, transpirația era peste el și sperma curgea din coltul gurii ca niște mici picături.

el arăta și se simțea ca o curvă, dar meritase. atât de multă plăcere din două locuri diferite. "

"va iubesc", a spus el înainte de a trece pe lângă cei doi băieți care încă se uitau la el cu ochii desfrânați și respirație neregulată.

l am editat de 2 ori, sper ca e de ajuns :))

𝐈𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦 | 𝐓𝐑𝐀𝐃𝐔𝐒𝐀] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum