24

1K 87 5
                                    

persoana a 3 a

Jungguk aștepta cu nerăbdare ca daddy-ul lui sa vina, gândindu-se de ceva vreme la ce ar trebuii sa-i spună.
De sigur ca avea multe de spus, dar era mult prea timid sa-i spună lui Taehyung despre sentimentele pentru el.

  el poate spune te iubesc taehyung, dar nu încât sa audă și el, spunând-o in gând.

     taehyung simți frisoane pe spinare de la fiecare conversație pe Instagram cu cel mic, începând sa se întrebe despre sentimentele lui fata de el.

"cutie!" o voce profunda și joasa striga, jungguk zâmbind puțin înainte sa se întoarcă spre voce.

"hey" cel mic zâmbise, arătându-i celui mare scaunul din fata sa pentru a se putea așeza. "trebuia sa...... adică-.....trebuie sa-ti spun neaparat ceva..." se bâlbâie și își musca buza inferioară.

"știu, ce s-a întâmplat?" întreba Taehyung îngrijorat, luându-i mana lui kook in a lui.

cel mic își simti obrajii cum iau foc, inima sa începând sa-i bată mai repede, dar reușind sa spună ce avea de spus:







































































"Te iubesc, Kim Taehyung!"

Taehyung facu ochii mari și un zâmbet apăru pe fata sa perfecta.

"Și eu te iubesc, micul meu prost Jeon Jungkook!"

ambii zâmbesc și se apleca pentru a-si lipi buzele pline împreuna.

inima lui Jungkook o lua razna, iar fluturașii din stomacul lui îl enervau la culme, dar asta nu-l oprea sa-și sărute iubitul.

"TaeTae putem merge la tine acasă?" Jungkook întreba inocent, după ce sărutul se sfârși.

"sigur, baby" el chicoti și se ridica de la locul lui, trăgându-l pe băiatul mai mic afara din local.

𝐈𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦 | 𝐓𝐑𝐀𝐃𝐔𝐒𝐀] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum