21

1.2K 91 12
                                    

persoana a 3 a

Jungkook incepu sa se trezească încetul cu încetul.

Se încruntă când simți căldura a două corpuri ce stateau lângă el, dar apoi își aminti ce se întâmplase noaptea trecută.

Obrajii sai deveniseră roșii și un zâmbet i se formase pe față.

Era încă transpirat și simțea cum sperma se usca pe coapse sale, dar baiatului nu-i păsa de asta. Se bucura ca a fost beat pentru a fi futut de cei doi.

Durerea din fundul sau nici macar nu mai conta, pentru ca Taehyung era cel care il futuse cu limba sa caldă și membrul gros.

Vedeti, după ce a simțit limba lui Taehyung în el, nu mai era beat așa ca nu se supărase si nu avea regrete.

nu ar trebui jungguk sa-l urasca pe tae? Jimin este prietenul lui, dar el încă vrea să i-o sugă? va întrebați.

Ei bine..îl place un pic pe taehyung chiar daca nu arată asta. după ce i-a văzut fotografiile pe Instagram, a simțit fluturi în stomac și nu pentru că îi era foame.

Se bucura că și-a pierdut virginitatea cu taehyung, fusese o noapte sălbatică pe care nu o va uita niciodat

Jimin era prietenul sau cu beneficii acum, încât nu mai erau sentimente implicate.

"neata, babe"

Jungguk tresarii puțin și îl vazu pe taehyung clipind rapid din ochi, încercând să se trezească.

jungguk își simți obrajii calzi, zâmbind la cel mare

" neata" spunese cu vocea răgușită de dimineata.

Taehyung îi saruta nasul si apoi buzele mari și roz ale baiatului.

"nu ar trebui sa te răzbuni pe mine? ti-am tras-o destul de rau aseara!"

jungguk zâmbise si se ridica doar pentru a își așeza fundul între picioarele lui Taehyung.

"Nah, mi-a plăcut cumva, dar ma doare fundul daddy" șopte el în ureche mușcându-i lobul.

taehyung zambi si-și odihni palmele pe fundul lui jungguk, strângându-l puțin.

" mmhph daddy! " gemu jungkook și începu să se miște înainte și înapoi pe membrul lui Taehyung, sprijinindu-și mâinile pe pieptul gol al baiatului de sub el.

Ce nu știau ei era că Jimin se trezise din cauza gemetelor și când se întoarse, vazu doi băieți goi, gemand și sărutându-se.

"rahat". își spuse pentru el și simti cum penisul lui se trezește.

𝐈𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦 | 𝐓𝐑𝐀𝐃𝐔𝐒𝐀] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum