persoana a 3 a -needitat
"oh, oppa!" Jungguk zambi la cel mare, și se apropie de Jimin, lasand un Taehyung confuz și cu o erecție.
își ridica și mișcă fundul, mergând in pentru labe la Jimin, Taehyung având o vedere buna spre gaura lui Jungguk.
"oppa" cel mic își musca buza și se așeza in poala lui.
Jungguk incepu sa se niște înainte și înapoi, membri lor atingându-se din nou și din nou, camera începând sa se încălzească, iar cei doi băieți sa se odihneasca in placare.
"baby boy, ai uitat de daddy?" Taehyung întreba, apropiindu-se de el și așezându-se lângă Jimin.
"o-oh, nniciodată, d-daddy" băiatul răspunse și îl săruta in timp ce își muta talia. Sărutul lor incepu sa se aprofundeze, limbile fiind intr-un război, câștigându-l Taehyung.
cioc cioc
cei trei băieți tresărira puțin, oprindu-și acțiunile. se uitau unul la celălalt, cu chipul șocat și speriat.
"Jungguk! e eomma!" o voce de femeie răsuna din toată casa.
"rahat" comenta băiatul și se ridica din pat, Jimin și Taehyung uitându-se la el confuzi.
"de ce e mama ta aici?" întreba Taehyung, Jimin uitându-se la el.
"nu știu!" soptise înapoi ca și răspuns și incepu sa se îmbrace. "haideți excitații dracu' ridicați-va și îmbrăcați-va naibii!"
cei doi băieți se primesc o secunda, începând sa se îmbrace repede.
"acum mergeți in baie și stați acolo!"
ambii executa la vorbele lui.
"mergeți!" spusese Jungguk, de data asta puțin mai tare.
jungguk își trecu mâna prin par scuturându-l, apoi parasind camera sa, îndreptându-se spre usa de la intrare pentru a-i descide eommei lui.
"buna, eomma!" ii raspuse cu o fata falsa fericita.
"buna jungguk, de ce n-ai răspuns la prima strigare?"
"umm, dormeam"
"atunci îmi pare rău ca te am, puiule.."
"nu-i nimic eomma"
" atunci te sun mai târziu. voiam doar sa-ti dau acesta supa de pui! știu ca-ti place!" ea îi puse recipientul in mâna lui Jungguk și își îmbrățișă fiul. "pa!"
"pa eomma!" el spuse leneș și închise usa, uitându-se in jud. "puteți iesi!" striga și se îndrepta spre bucatarie pentru a lasă supa de pui pe dulap.
se uita ma ceas și ofta in șoc.
CITEȘTI
𝐈𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦 | 𝐓𝐑𝐀𝐃𝐔𝐒𝐀]
Fanfiction"buna drăguțule" în care jungkook este enervat de taehyung All rights reserved by @taestytaetae 7 in fanfiction - 05.07.2019 finished