3.

6 0 0
                                    


5.7.2017
Dnes som volala s Dávidom vraj k nemu môžem ísť spať..... Už sa teším mama dnes spí u toho Soplíka ( Ano originálna prezívka že?)
Jasné Shara 1000 bodov.....
Takže ani nebude vedieť že niesom doma.....😁
Zo šuflíka dom si vytiahla najkrajšiu kabelku. Do nej som hodila plavky, tričko a kefku na zuby. Môhla som ísť za Dávidom. Cesta bola nudná ale spríjemnovala mi ju hudba na sluchátkach.
Dado ma čakal už pred domom. Prišli sme do obývačky keďže bol obed David objednaj pizzu. Po "obede" som si išla vyložiť veci. Mala som spať v hosťovskej izbe. Keď som sa "dovybalovala" dala som si na seba krásne červené bikiny. A išla som za Dávidom do bazéna. Topil ma😂 . Po tomto náročnóm, neviem či sa to dá nazvať kúpanie tak ešte raz. Po tomto náročnóm topení som sa konečne môhla ísť osušiť. Bolo asi štvrť na dvanásť a vonku už dosť dlho bola tma.  
Keď som vošla do izby zystila som že nemám pyžamo. Ups Sharah som zvedavá čo teraz urobíš.....
Vstala som a chcela som ísť za Davidom ale zistila som že je v sprche. Prišla som pred kupeľnu a zaklopala som-
D: Ano?
S: No že ja som si zabudla doma pyžamo nemôhol by si mi prosím požičať nijaké tričko?

Dlhšie neodpovedal. Ale potom vyšiel. Šiel do izby a zo skryňe vytiahol asi dvadsať tričiek
D: Vyber si jedno a aj keď ti bude potom na nič môžeš si ho nechať ja mám tričiek dosť 😂

Usmial sa. Ja som si vybrala také tmavomodré s číslom jeho dresu a jeho priezvyskom na chrbte.

D: Heeej to je moje obľúbené........

Usmial sa Dávid chytil ma za bok a pritiahol si ma ka sebe. Sadla som si mu na kolená....❤

S: Ja ti ho potom vrátim.... Inač by som nemala v čom spať...

Hneď sa na mňa pozrel samozrejme viem čo mu napadlo.......

D: A potrebu.......
Skočila som mu do reči.
S: Ano potrebujem to tričko nebudem predsa spať holá alebo?

Aj napriek tomu že bolo veľa hodín David vybral nijaký film. Nevydela som ho ani do pólky lebo ako inak... Zaspala som. Ležala som mu na ramene. Ráno som sa zobudila u neho v posteli. Tričko som mala stále na sebe. Aspoň to ma potešilo...😁. David nebol v posteli ako som si môhla myslieť varil raňajky.
" ty vieš variť?"
Podrípla som
"neveríš mi?"
Ten pohľad. To bol asi naj nevinnejší pohľad. Na svete😂
" verím verím"
Zarehotala som sa na celí dom.

Volala mi mama že bude u " soplíka" celý týždeň. Vôbec mi to nevadilo Dávid mi po raňajkách dovolil biť u neho do Soboty. Dnes som si skočila domov po veci. Do kabele som hodila dve tričká kratase legíny, pyžamo a spod.........šak vy viete.. .
K Davidovi som prišla tesne po dvanástej.
" kde si toľko bola?"
Vykrýkol David z izby.
" šak som si bola doma pre veci aby som mala v čom spať."
Modré tičko som mu poskladala a podala mu ho.


Pohľad Dávida
Straštne ma potešilo keď ku mňe včera prišla Sharah už rok sa mi páči. Raz som jej to musel povedať.......... Najviac ma potešilo keď si odom mňa potrebovala požičať to tričko. Keď mi ho dnes dávala musel som k nemu privoniať. Milujem jej vôňu. Milujem ju. Je pre mňa všetko. Alebo tie jej červené plavky.......... Bola dokonalá. Ona je a ešte aj bude dokonalá........ Navždy.....❤


Dalšia kapytola čo na to hovoríte?
Za motiváciu k ďalšiemu písaniu  ďakujem Oli....❤

Končím🖤Where stories live. Discover now