"..../144/145 ano tu by mali byť". Bez klopania som vtrhla do izby ale nemala som to robiť.Lara bola zavesená na Dávidovy ten ju pritláčal o stenu a nechutné sa bozkávali. A samozrejme zabudla som boli holí a jebali. Je to legálne majú viac ako 15 ale Dávid ma zradil.
"Raňajky!!!"
Zakričala som a zo slzamy v očiach som sa rozbehla do izby. Zamkla som sa v kúpelni a hladala som žiletku.
Ja som si svoju žiletku nechala doma do
P***. Bola som odhodlaná si niečo urobiť. Zobrala som si denník vytrhla som z neho stranu a začala som písať.Ahoj,
Keď toto čítaš tak ti neviem zaručiť či ešte žijem ale to nevadí. Spravila som to len kvôli Dávidovi. Moje srdce patrilo tebe ale potom prišiel do klubu on. Páčila som sa mu. A začali sme spolu chodiť. Potom prišlo súspredenie. A ty. Zystila som že vás mám rada oboch. Nevedela som si vybrať ktorého. S Dávidom sme boli o mnoho viac ako najlepší kamaráti a ty si sa mi páčil. S tebou som sa síce vyspala ale aj s Dávidom o trochu skôr ako s tebou. Do nedávna som si nevedela vybrať lenže on ma zradil. Keď som prišla dnes zavolať Dávida na raňajky. Rozdával si to s tou ku*vov na izbe. ZRADIL MA. Debil jeden po*ebaný.So smútkom Shara.
Zobrala som si do vrecka zapaľovač, cigarety a vreckovky lebo líca my zmáčali pramene sľz. Bola som odhodlaná skončiť. Bolo mi jedno čo si o mňe človek, ľudia budú myslieť. A koniec koncom som ani Marcusa ani Dávida ani nepoznala. Som ako taká štetka. Spala som s nimi. A neviem kto sú a viem že v jednom z nich som sa zmýlila.
Čo si teraz môže myslieť Dávid?.
Možno to isté. Možno ľutuje že ma zradil. Nikto nevie.Úplne my myšlienky na ich dvoch pomotali hlavu. Čím viac som na Dävida mysle tým viac som ho nenávidela. Keď som ale myslela na Marcusa strašne ma to vzrušovalo..... Pomooc😢
POHĽAD MARCUSA
Na raňajkách sa ani neukázala. Ja som sa poriadne najedol a pomali som išiel na izbu. Cestou som stretol Dávida a Laru povedali mi že zaspali. Keď som vyšiel na naše poschodie hladal som Sharah. Niekde nebola iba na posteli bol list. Pomali som si ho celí prečítal. Mal som slzy v očiach. Keď som si na ňu spomenul. Na jej krásne telo. Hneď sa mi zatúžilo stráviť s ňou ešte chvýlku. Vybral som sa dole do jedálne za Dávidom. Chytil som ho za tričko a dal som mu facku. "Ako si môjol takto svinsky podviesť osobu ktorá ta mylovala a ty si tvrdil že aj ty ju? Si jeden sprostý kretén."
Posadil sa a ja som mu vlepil ešte jednu facku. Potom som sa otočil k Lare a začal som na ňu kričať. "Ty štetka. Ako si si toto môhla dovoliť kvôli tebe teraz chce spáchať Sharah samovraždu". Chytil som ju za ruku a odsotil som ju.Pohľad Sharah
Kráčala som popri pláži až som prišla k malému môli. Pola o neho prekotvená drevená loďka.
Utopím sa?
Odplávam?
Skočím z mosta?
Podrežem si žili?
Počkám kým sem niekto nepríde?Ja som to nevedela urobiť. Mám sa na to až moc rada. Alebo?
Keď som tu čakala asi hodinu. Porozhliadla som sa okolo seba. V piesku som uvidela niečo žiarivé. Začala som to vyberať. Bol to kus rozbitéj flaše.
Chytila som ho a priložila som si ho z presne časrti na zápästie.pritlačila som sa potiahla som. Krv sa začala rýchlo kotúľať na moje mierne opálené nohy."Prestaň, si v poriadku?"
Pišiel ku mňe Dávid.
" to sa pýtaš ty? Ty si ma podviedol s hentou kurvou..." Vykríkla som a ukázala som na Laru. Tá sa normálne urazila. Chytila som Marcusa za ruku a povedala som " keď ty takto tak aj ja idem hrať túto hru." Natočila som som sa k Marcusovy a dala som mu mega pusu. Na Dávidovom ksichte bolo vidieť smútok. Blbec jeden. Keďže my krvácala ruka a nevedela som s ňou nič robiť. Ja som mala dnes trning zrušený. Bola som v nemocnici. Dali mi obväz. Samozrejme moja SUPER" Mamička😆 sa o všetkom dozvedela číže budem mať doma zaracha a prúser jak hovädo.11.7
Nakoniec som nezodtala na sústredení a išla som domov. Prišiel pre mňa otec. Aj s frajerkou. Jeho frajerka sa volá Michaela a má 22 rokov. Je o polovicu mladšia od otca.
Pred domom ma otec vyložil ani sa nerozlúčíl a odišiel. Zazvonila som lebo ja nemám zo sebou klúče. Otvoril mi polonahý muž. Myslela som si že to bol ten soplík ale nie nebol. Volal sa Martin alebo tak niako. Mama ležala na gauči holá. Len som sa na ňu z hrôzou pozrela a bežala som do izby.Ľahla som si na posteľ a rozmýšlala som nad životom. Spomýnala som na všetko čo sa udialo za posledný týždeň. Mala som toho u dosť. Išla som na balokón a zapálila som si.
Keď som zapla mobil mala som v ňom osem zmeškaných hovorov od Marcusa, dvanásť od Dávida a dva ok tej kravy.
Volala som Lee. Mojej najlepšiej kamarátke. Či by nechcela ísť dnes ku mňe prespať. "Ahoj Shara. Asi nie lebo som s priateľom ale ak ti to nevadí prídeme spolu."
Povedala zrušila hovor a o desať minút my tu klopala na dvere.
" Mama obleč si niečo vyzeráš ako taká šte........" Ani som to nedopovdala a pleskla som si rukov po čele. Mama sa odplazila do kúpeľne. A ja som môhla ísť otvoriť Lei. Keď som otvárala uvidela som toho jej priateľa.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
...... Stál tam Mar.....
####################################################################
####################################################################