5.

6 1 0
                                    


Keď skončil tréning prišla za mnou  Lara.
L: Ahoj
S: Ahoj...?
L: Ty máš niečo s Dávidom?
Pozrela sa na mňa vražebným pohľadom.
S: Nie.. A keby aj hej čo ta do toho!
Vyplazila som jej jazyk a zmyzla som za tribúnu na takzvanú férovku. Férovkov voláme miesto kam vždy pred tréningom alebo po tréningu chodievame ja, Marcus a Dávid fajčiť.
Fajčenie ma moc upokojuje. Dáva mi to krýdla. Uvoľnuje ma to.
Držala som cigaretu v pravej ruke a v tej ľavej som mala čierny zapaľovač.
Keď som si nohou udupávala ohorok z cigarety prišla za mnou Lara.
Veľmi nenápadne mi naznačila že mám ísť na záchod. Najprv som nechápala ale potom mi to došlo. Dostala som krámi. Požičala som si od tej Lari sveter, obmotala som si ho okola pása a bežala som na záchod. Nemala som zo sebou nič. Ale spomenula som si že vo svojej skrinke by som mala mať ešte minimálne jeden tampón. A náhradné čierne športové legíny"fú... Našla som."
Keď som viliezla zo záchodu utekala som za Larou. Poďakovala som sa jej. Vyzerala byť ceľkom milá.

Cítila som sa dosť trápne. Prišiel ku mne Dávid a podal mi ruku na znak toho že odchádzame. Po ceste som si ešte jednu zapálila. " škodí to zdraviu. To ta neučili?" Podpichol David a vybral z môjho vrecka balíček cigariet. Myslela som si že ich vyhodí ale na miesto toho si jedni vytiahol a poprosil aby som mu ju zapálila.
" Asi nie.." Prskla som po ňom.

DOMA
"ideme do bazéna..! Daj si plavky"
Ach do riti.....
" ja nejdem prepáč. Bolí ma hlava." Zaklamala som ale asi to bolo dosť vidieť keď sa z hora ozvalo. " ale, ale. Lampurová krámuje. Račej ta nechám lebo ma ešte roztrháš... A to by som fakt nechcel."
" kurva"nedala dom si pozor a zakričala som na plnú hubu. " Ale nie Lampurová vie aj nadávať?"
" Skapni ty debil a radšej mi povedz kde má tvoja mama vložky." Zakričala som keď som zistila že som znovu pretiekla.
Ja viem je to nehygienické ale čo som mala robiť. Vždy ich zo sebou nosím ale dostala som to o dva dni skôr tak ako som mala vedieť že to dostanem zrovna dnes?
"poď za mnou"
Prikázal mi aj som ho následovala.
Vošli sme do spálne asi patriacej jeho rodičom.
Prehraboval sa v skrini ale nenašiel tam nič. Potom sme išli do izby jeho sestry tam sme našli aspoň malé vložky a tampóny. Jeho sestra sa volá Mia a má 18 rokov. Keď som bola menšia boli sme veľké kamarátky ale potom sa s nej stala namyslená krava. Prepáč ale je to pravda...
Keď som si dala čistú vložku hneď som sa cítila omnoho lepšie. Zobrala som si z vrecká zakrvavených kratasov cigarety a zapaľovač. Utiekla som na balkon a musela som si jednu zapáliť. "Do Piče." Dnes sa naozaj neviem kontrolovať. " kroť sa nie si nejako nasratá?" Prišiel ku mňe David a objal ma zozadu. Milujem ho. Najviac na svete. Bolo mi ho ľúto. že toto musí znášať. Naozaj..... Chudák....
"pokazil sa mi zapaľovač. Nemáš náhodou,?" Pekne som ho poprosila. Začal sa hrabať v kvetináči a onedlho z hliny vyhrabal zapaľovač. " Tajné zásoby,???" Spýtala som sa.
" tomu ver šak ty vieš veľmi dobre ake je to náročné.... Nie?"
Prikývla som....
" Vadilo by ti veľmi keby som išla už dnes domov?"
"No... Asi ano ale je to tvoje rozhodnutie aj tak sa v Nedeľu vidíme." Pousmial sa ale vydela som že no hovorí veľmi smutne...
" ďakueeem" pousmiala som sa a dala som mu jednú mega pusu.

Končím🖤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora