Za dve hodiny sa máme stretnúť na ihrisku lebo o jednej nám príde autobus. Tento rok máme sústredenie v chorvátsku.
Rýchlo som si zobrala
Z chodby kufor lebo do tašky by sa mi to nevošlio. Do kufra som hodila
-tričká
-kopačky
-šlapky
-tenisky
-tielka
-plavky
-uterák
-kratase
-leginy
-žehličku na vlasy
-hygienu
A pre istotu aj balíček kondómov. (pre istotu😊)Do kabelky som šmarila cigarety, mobil, externú baterku, jedlo na cestu, nabíjačku a zapaľovač.
Obliekla som si rifle a kvetinkované tričko. Na nohy som si dala normálne tenisky a pomali som vyrazila. Po ceste som stretla Marcusa. Nevedela som že aj on tu býva. Ona mal veci zbalené len v ruksaku tak sa ponúkol že mi pomôže.....😍...
Neodmieta som...Prišli sme druhý. Stál tam už tréner a Dávid z jedného konca ihriska som sa rozbehla za ním a hodila som sa mu okolo krku. Marcus celkom zosmutneľ.
Myslela som si že mám najväčší kufor ale keď som uvidela ju..... Tá Lama mala raz taký kufor ako ja a ešte veľkú kabelku.
Nastúpili sme do mikrobusu a chcela som si sadnúť vedľa Dada ale predbehla ma Lama.......... Nenávidím ju..... Už......
Usadil ma teda tréner vedľa Marcusa. Toto je snáď osud.......
Neverím.Kurvaaaaa. Zabudla som si doma slúchatká. Wrrrrrrr.
Budem ho musieť celých 8 hodín poslúchať.
Zvihla som sa aby som skontrolovala Dávida či ho tá Lama ešte nevizliekla do hola a....... No dobre Shara prehaaaaanaš nie?Chcela som si sadnúť ale skôr než som to urobila na mojom malóm zadku sa ocitla Marcusová ruka.......... Bolo to ceľkom príjemné ale nesmiem si to nechať lebo on by to robil potom v kuse....
"čo robíš?" Spýtala som sa ho s prekvapeným pohľadom a pohladila som ho na ruke
"to čo chcem" vybral si ruku z pod môjho zadku a chytili sme sa za ruku. Keď zaspal. Oprela som si o neho hlavu lebo bol na kraji pri okne............Prvú zástavku sme mali po 4 hodinách cesty. Keď sme višli z autobusu ako prvé ma objal Dado. Od trénera sme dostali vodu a keksík. Keď som dojedla spýtala som sa či nekto nepotrebuje na záchod. Prihlásil sa Mac a Lama. ale to som ešte nevedela že záchody sú spoločné.... Kým som čakala na voľný záchod zo zadu ma objal Mac. Krásne voňal❤
On asi nepoužíva voňavku za 5€...
Už vyšla Lara tak ma Mac pustil a ja som sa ponáhľala na wc...
V autobuse na mňa už všetci čakali.....
Opäť som si išla sadnúť a jeho ruka pristala na mojom zadku. Kašlala som na to. Aj sa mi to páčilo ale hlavne som to moc nechcela riešiť. "páči sa ti to?"
Spýtal sa Mac.
"prečo to robíš? To sa ti naozaj páčim?"
Spýtala som sa úsmevom.
Priblížl sa ku mňe ale potom sa zo smutnou tvárou oddialil a vybral si ruku z podo mňa. "čo je ubližila som ti? Ja som nechcela."
"nemôžeš mať dvoch chalanov. Buď ja alebo Dávid. Je to na tebe koho si vyberieš."Konečne sme prišli do hotela. Mali sme v izbe manželskú posteľ. Dávid mal izbu na tretiom poschodí a tréner z jeho frajerkou až na štvrtom. My sme boli na prízemí. Súčasťou apartmánu bola kuchynka obývačka s gaučom a kúpeľňa. Vybalila som si veci ale asi my musela vypadnúť tá krabička kondómov lebo prišiel Marcus držal ju v ruka a vravel :" Ale ale toto ti vypadlo . Ty sa nezdás. Naozaj to budeš potrebovať..?"
Vytrhla som mu to z roky a utekala som na terasu. Keď som už držala zapaľovač že si zapálim, prišiel tréner. Cigarety aj zapaľovač som si rýchlo dala do vrecka a išla som do obývačky.
"Tu bude spať Marcus" ukázal na gauč v obývačke. "A tu bude spať Shara. Prosím ak by to šlo ja viem už namáte 5 rokov. Žiadne pitie alkoholu. Tréning bude až zajtra zatiaľ vám prajem dobrú noc".
Bolo 22:10
Ja tak sme obaja lahli na manželskú posteľ.
Ja som sa išla ešte osprchovať. Keďže som sa nemôhla zamknúť lebo nemajú kľúčik. Prišiel za mnou Marcus. Vypla som vodu a on mi podal uterák. Čumel na mňa ako na zjavenie. Utrela som sa a chcela som si dať pyžamo ale bolo ružové a malo na sebe medvedíkov.TAK ČO AKO SA VÁM TO PÁČI?