Μία ελπιδοφόρα μελωδία

346 22 14
                                    

Αφιερωμενο στην φιλη μου loved_ioanna
____________________________________
{Constella's POV}
Ο Newt, είχε χτυπήσει σοβαρά στα πλευρά του και έφταιγα εγώ.

Ο Clint, ο Med Jack που τον φρόντιζε, είχε μεταφέρει το κρεβάτι του Newt πιο κοντά στο δικό μου, λόγω οτι πονούσαμε και ήθελε να μου κρατάει το χέρι. Εγώ δέχτηκα, δεν ηθελα να του χαλασω χατίρι, του το χρωστούσα.

Οχι, οχι, ΟΧΙ, ΟΟΟΟΟΟΧΙ, μην νομίζετε οτι μου αρέσει. Μην τολμήσετε να σκεφτείτε βλακείες για εμένα.

Του έσφηγκα υπερβολικά πολύ το χέρι, το κατάλαβα γιατί ο Clint είχε φύγει αφού του τύλιξε τον επιδέσμο γύρω από τα πλευρά, κι εκείνος κόντευε να κλάψει από τον πόνο.

Ο Jeff είχε πολύ βαρύ χέρι. Το δερμα μου κάτω από τον επίδεσμο ένιωθε λες και όταν το έσκισα δημιουργήθηκε μία μικρή γρατζουνιά.

Είχε περάσει η ώρα και λιμοκτωνούσα. "Νομίζω πως άκουσα την κοιλιά σου να παριστάνει τον μεγάλο κακό λύκο" αστειέυτηκε προσπαθώντας να σπάσει την αμήχανη σιωπή που υπήρχε ανάμεσα μας εδώ και περίπου δύο ώρες.

"Κοίτα, συγγνώμη. Απλά η Ζωή μου είχε πει να μην-"
"Όπα, κάτσε. Θυμάσε ποια ήσουν πριν τον λαβύρινθο;"
"Χμμμμ....όχι και πολλά" κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου. "Μόνο τρεις κοπέλες. Την Ζωή, την Φοίβη και τη Άρτεμις. Με μεγάλωσαν, μου έμαθαν όλα όσα ξέρω και μου έδειξαν πως να προστατεύω τον εαυτό μου."

{Newt's POV}
".......μου έδειξαν πως να προστατεύω τον εαυτό μου." η ματιά της έμοιζε γυάλινη καθώς την μετακινούσε από το πάτωμα προς εμένα. Την λυπήθηκα.

"Θα σου εκμυστηρευτώ κάτι, κάτι που μόνο ο Alby ξέρει. Θυμ-θυμάμαι τους γονείς μου. Κάθε βράδυ, η μητέρα μου μου διάβαζε παραμύθια και ο μπαμπάς μου μου έπαιζε μουσική." της είπα. "Ποιος νομίζεις έλεγε παραμύθια στον Chuck κάθε βράδυ επί τρεις βδομάδες από τότε που ήρθε; Κάποιος έπρεπε να τον ηρεμήσει για να κοιμηθεί."

Άρχισε να γελάει. Εγώ την κοίταξα, δεν άντεξα αλλο και άρχισα να χασκογελάω σαν να μου καθάριζαν αυγά.

Μετά από κανά πεντάλεπτο, στην καλύβα τον Med Jacks μπήκε ο Alby με τα πράγματα της Constella. Τα άφησε στα πόδια του κρεβατιού της και λίγο πριν φύγει την ρώτησε αν θυμάτε τίποτα από τον έξω κόσμο. "Μην την πιέζεις Alby, μόλις ήρθε εδώ. Δεν θέλουμε να την τρομάξουμε." του εξήγησα απλά. Εκείνος απάντησε με ένα "Καλά, είσαι υπεύθυνος γι' αυτην μέχρι να βρει την δουλεια της, τότε θα είναι ο Keeper της δουλειας της."

Δεν του απάντησα. Έφυγε κι εγώ έμεινα να κοιτάζω την βαλίτσα της Constella, αυτήν με το παράξενο σχήμα. "Τι έχει εκεί μέσα;" την ρώτησα απαλά. Εκείνη ανασήκωσε τους ώμους της.

Σηκωσε την 'βαλίτσα' και την άνοιξε. Μέσα βρήκε μία....

{Constella's POV}
"Κιθάρα" κοιτούσε μαγεμένος μέσα στην θήκη. Τότε θυμήθηκα τον Μάριο, αυτός μου την χάρησε. Αποφάσισα να μιλήσω στον Newt γι'αυτό αργότερα.

Ο Newt με κοίταξε στα μάτια. "Μπορώ;" με ρώτησε. Την έβγαλα από την θήκη της και του την έδωσα.

{Newt's POV}
Ήταν πανέμορφη. Ε-ε-εννοώ την κιθάρα, οχ..ι την Constella. Δηλαδή η Constella ειναι πολλη όμορφη, εμμμμ.....αχχ....αλλα- ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.

Η κιθάρα ήταν ολόλευκη με λίγο χρυσό.

(A/N καπως ετσι

Περίπου, έχει μερικά χρυσά σχέδια)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Περίπου, έχει μερικά χρυσά σχέδια)

Την πήρα στα χέρια μου και χάιδεψα τις χορδές. Άρχισα να παίζω μία μελωδία. Σταμάτησα και άρχισα να χαμογελάω.

Στα ξαφνικά η Constella άρχισε να τραγουδάει. Κι εγω την συνόδευσα με την κιθάρα. Είχε υπέροχη φωνή και ήμασταν καλό ντουέτο............ή έτσι είπε ο Minho.

{Minho's POV}
Μπήκα μέσα στην καλύβα των Med Jacks για να δώσω φαγητό στον Newt και στην καινούργια.

Είδα μία απερήγραπτη σκηνη. Η Constella τραγουδούσε και ο Newt έπαιζε....κιθάρα;

Νομίζω πως ο κολλητός μου μεγάλωσε πλέον. Δεν ήθελα να το χαλάσω αλλα ξερόβηξα.

Κάποια στιγμή επρεπε να φάνε και οι δυο τους. "Σόρρυ παιδιά, ραγίζει πραγματικά η καρδιά μου που σας το χαλάω, αλλά είναι διαταγές του Frypan. " είπα με μισή καρδιά. "Πάντως είστε τρομερό ντουέτο....."
____________________________________
Το τραγούδι του Newt και της Constella είναι το:

I see fire-Jasmine Thompson
Link: https://youtu.be/wL5z9cQfK5U (σορρυ το κινητο μου δεν εβαζε το βιντεο από το YouTube) θα το εχω γραμμενο και στο βιογραφικο μου.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 21, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Η Πρωταρα τουWhere stories live. Discover now