3. rész

467 30 0
                                    

Taehyung pov

Nem tudom mióta vagyok itt kinn. Talán vissza kéne mennem. Megint ugyanaz lenne mint évekkel ezelőtt. Kinevettek, rongálták a cuccaimat, megvertek, és ezt nem tűrném el, megint. Nem akarom azt az életet, új ember vagyok, új célokkal, érzésekkel. Bármi áron meg fogom akadályozni hogy beszéljünk. Nem tudnék a szémébe nézni ennyi idő után.
Nagy nehezen elszánom magam, és benyitok a terembe, de nem nézek fel. Lesütöm a szemem, nem szeretném hogy bárki lássa kisírott arcomat. Érzem hogy mindenki bámul. A tanár abba hagyja az írást. Lassan a helyem felé vánszorgok és lerogyok a székre. Fejem a padra teszem, nem törődve a rám szegezett szempárok mennyiségétől, és arról hogy folyik az óra. A tanár megtöri a csendet, és folytatja tovább a magyarázást. Nem fogom megint ugyanazt a fájdalmat átérezni mint akkor. Nem akarok mégegyszer egy befelé forduló, szerény kis kölök lenni, aki mindig szomorú, és könnyen elérzékenyül. Nem, nem és nem!
Már épp dühöngve fel borítottam volna a padot, amikor meghallom a reményt. A csöngőt. Felkapom a fejem, megfogom a táskám, és elrohanok mindent magam után hagyva.
Hazamegyek. Tudom még órám van, de nem bírom lelkileg. Kinyitom az ajtót és ledőlök a kanapéra. Csak fekszem. Próbálok felébredni ebből a rossz álomból. Ez nem lehet igaz, képtelenség. Hogy kerülhet ide, épp az én osztályomba? Pont ugyanabba a rohadék városba kellett jönnie. De mégis ez a valóság amely egyre jobban gyötör. Addig töprengek keserves életemen, míg elalszom.

Minden szónak következményei vannak, de minden némaságnak is (Vkook)Where stories live. Discover now