Bugünkü konuğumuz karadeniz4 keyifli bir röportaj gerçekleştirdik okumalısınız"
*****************************
Kendini bize tanıtır mısın?
- Adım Selin, 14 yaşındayım. Konyalıyım, avusturalyada yaşıyorum.
Öncelikle Wattpad'e kitap yazmaya nasıl başladın?
- Wattpad'i bir arkadaşım önerdi. Bende merakımdan indirdim ve kitaplar okumaya başladım. Sonra bende bir kitap yazmaya başladım.
Kurgularını beğenerek yazıyor musun?
- Kurgularımı severek yazıyorum. Aklıma fikirler geliyor çok güzel birşeymiş kitap yazmak. Çok eğleniyorum yazarken ama çok acemiyim.
En sevdiğin ve keyif alarak yazdığın kurgu nedir?
- Zaten şu anda yazdığım bir tane kurgum var. Kitabın Adı yetimhane.
Kitaplarının çok okunması mı önemli yoksa vote ve yorumları mı?
- Benim çok okunması değilde vote ve yorumlar çok önemli çünkü insaların benim kurgum hakkımda. Yorumlara yazdıkları şeyler çok önemli.
Burda hiç vazgeçemem dediğin arkadaşın?
- Burda vazgeçemem dediğim bir sürü kişi var. Mesela hazal760 , nazlpal , Hayalim64 ve daha bir sürü kişi.
Hobin nedir?
- Hobim voleybol oynamak zaten beş senedir severek oynuyorum.
Fobin varmı? Varsa nedir?
- Fobim var örümcek fobisi küçük büyük fark etmez. Bir örümcek gördüm mü hareket edemiyorum iki saniyeliğine donup kalıyorum.
Burdan okuyucularına ne demek istersin?
- Burdan okuyucularıma söylemek istediğim çok şey var ama en önemlisi: sizi çok seviyorum.
Ve son olarak en sevdiğin kitap ve yazar?
- En sevdiğim kitap Nar Bülbülü/ SevdaluyukYengem
Bize zaman ayırdığın ve sorularımızı cevaplandırdığın için teşekkür ederiz selin hanım🖤
Duyuru!
Sorular 1 röportaj sonra genişleyecek haberiniz olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportaj *Ara Verildi*
Humor"İlayda Astepe'den Sorular, yazarlardan Cevaplar..." Sizde röportaj yapmak isterseniz özelden ulaşabilirsiniz"