En özel günümde en özel kişimi koymam mı ben? Bugünkü konuğumuz aşkıığğıım olan Fatihkurabiyem keyifli okumalar"
**********************************
Kendini bize tanıtır mısın?
- Ece ben. Rizeliyim. Sekizinci sınıfa gidiyorum. 14 yaşındayım, Kocaeli'de yaşıyorum.
Öncelikle Wattpad'e kitap yazmaya nasıl başladın?
- Zaten altıncı sınıftan beri bir şeyler yazıyordum. Bir de işsiz gibi kağıda yazıyordum msismxpslx. Daha sonra aklıma, Neftah kurguları gelmeye başladı. Bilgisayara yazmaya başladım. Annem bana "Neden bunları Wattpad'de paylaşmıyorsun?" Dedi. Ben de paylaşmaya başladım.
Kurgularını beğenerek yazıyor musun?
-Elbette. Beğenmesem yazmam zaten. Sadece çok arada beğenmediğim bölümler oluyor.
En sevdiğin ve keyif alarak yazdığın kurgu nedir?
-Müzik Kutusu.
Kitaplarının çok okunması mı önemli yoksa vote ve yorumları mı?
-Bence vote ve yorum daha önemli. Bir hikayenin okuyucusu çok, ama vote ve yorumları az ise o hikaye pek beğenilmiyordur bence.
Burda hiç vazgeçemem dediğin arkadaşın?
-Tabii ki de ilaydastepe . Alınmayın lütfen.
Hobin nedir?
-Kitap okumak, hikaye yazmak, müzik dinlemek, resim çizmek.
Fobin varmı? Varsa nedir?
-Var. Kapalı alanda kalma korkusu. Yani klostrofobi.
Burdan okuyucularına ne demek istersin?
-Benim canım kurabiyelerim, bir şeyi başarmak istiyorsanız, onu başaracağınıza inanın. Ha bir de, istediğiniz zaman bana yazabilirsiniz, derdiniz olursa bana söyleyebilirsiniz.
Ve son olarak en sevdiğin kitap ve yazar?
-Ay bu biraz zor. Ama galiba Hermes qedimmova .
Bizimle röportaj yapmak zorunda kalan Ponçişim'e teşekkür ederim♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportaj *Ara Verildi*
Mizah"İlayda Astepe'den Sorular, yazarlardan Cevaplar..." Sizde röportaj yapmak isterseniz özelden ulaşabilirsiniz"